اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد سبزوار:

دوره‌های آموزشی جنگ‌نرم سبب استقلال فرهنگی مدیران می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت: برگزاری‌ دوره‌های آموزشی جنگ نرم برای کارشناسان فرهنگی دستگا‌ه‌های اجرایی سبب استقلال فرهنگی و مصونیت مدیران این حوزه از نفوذ فرهنگ اجانب می‌شود.

دوره‌های آموزشی جنگ‌نرم سبب استقلال فرهنگی مدیران می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، مجید عسکری ظهر امروز و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مقام معظم رهبری در فرازی از بیاناتشان می‌فرمایند در جنگ روانی و آنچه که امروز به او جنگ نرم گفته می شود در دنیا، دشمن به سراغ سنگرهای معنوی و ایمان‌ها، معرفت‌ها، عزم‌ها، پایه‌ها و ارکان اساسی یک نظام در یک کشور، دشمن به سراغ این‌ها می‌آید که آنها را منهدم کند و نقاط قوت را در تبلیغات خود به نقاط ضعف تبدیل کند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت مبحث جنگ نرم و لزوم آشنایی متولیان، مسئولان و سیاستگذاران و مجریان عرصه‌های فرهنگی و هنری معاونت هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی و موسسه فرهنگی خورشید حکمت پارس دوره‌های آموزش مقابله با جنگ نرم را با همکاری این اداره برگزار کرد.

وی یادآور شد: از جمله اهداف این دوره آموزشی استقلال فرهنگی و مصونیت مدیران فرهنگی و هنری مراکز از نفوذ فرهنگ اجانب، اعتلای آگاهی‌های عمومی و تخصیص در زمینه موضوعات و در فصل‌های مرتبط با موضوع دوره آشنایی با نحوه تاثیر گذاری دشمن بر افکار، اندیشه‌ها و عواطف و احساسات در نهایت تاثیرگذاری بر اراده‌ها بود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی سبزوار اظهار داشت: دوره کوتاه مدت جنگ نرم با حضور 280 نفر از کارشناسان فرهنگی هنری ادارات، دانشگاه‌ها، ارگان‌ها، شرکت‌ها و نهادهای مختلف شهرستان از قبیل فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه حکیم سبزواری، اداره آموزش وپرورش، مرکز عالی تربیت مدرس قرآن کریم و صدا وسیما توسط سید جلال امینی کارشناس و هادی سیاسی ممتاز سپاه و بسیج و تحلیلگر سیاسی و مدرس مراکز عالی، آموزش و پرورش و گروه سیاسی صدا و سیمای استان برگزار شد.

عسکری خاطرنشان کرد: بعد از مشهد مقدس، سبزوار در بین شهرستان‌های استان بیشترین آمار شرکت کنندگان در این دوره را داشته است.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول