اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آبادان:

نوجوانان با هوشیاری مقابل جنگ نرم ایستادگی کنند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آبادان گفت: نوجوانان و دانش‌آموزان بسیجی باید با هوشیاری و ذکاوت در مقابل جنگ نرم ایستادگی کنند.

نوجوانان با هوشیاری مقابل جنگ نرم ایستادگی کنند

سیدولی‌الله موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: امروز دشمنان و کشورهای استکباری برای مقابله با جمهوری اسلامی جنگ نرم را انتخاب کرده که نوجوانان و دانش‌آموزان کشور باید با هوشیاری و ذکاوت مقابل این هجمه‌ها ایستادگی کنند.

وی با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی بیان کرد: برنامه‌های متنوعی که در این روزها برگزار می‌شود بسیار خوب و جذاب بوده و در شرح رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان بسیجی کشور برای نسل‌های جوان انقلاب مؤثر واقع می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آبادان با بیان اینکه حال و هوای این روزها، یاد جبهه و روزهای دفاع مقدس را تداعی کرده است، گفت: هفته بسیج، ارزش‌های انقلابی رزمندگان دفاع مقدس را هر چه بیشتر در جامعه طنین‌انداز می‌کند.

وی اضافه کرد: مخاطب امروز کشورهای استکباری در جنگ تبلیغاتی و نرم خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جوانان و نوجوانان بسیجی هستند که با حضور خود در همه عرصه‌ها نشان داده‌اند‌ همچنان مقاوم و ایستاده این نظام را حمایت می‌کنند.

موسوی با اشاره به شبکه‌های ماهواره‌ای و برنامه‌های رسانه‌ای غرب گفت: در این هجمه‌ها آنچه که نباید از دید مسئولان دور باشد توجه به برنامه‌های ماهواره‌ای و تلویزیونی است که از طریق شبکه‌های مختلف کشورهای استعماری برای جوانان ایران اسلامی پخش و برنامه‌ریزی می‌شود.

وی ادامه داد: در این میان جا دارد جوانان ما در کنار مسئولان آموزشی و مربیان تربیتی خود هوشیارانه در مقابل این هجمه‌ها ایستادگی کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آبادان در پایان گفت: انتقال مفاهیم و ارزش‌های رزمندگان و شهدای جبهه و جنگ به خوبی از طریق برنامه‌های مختلف فرهنگی که در مناسبت‌هایی مانند هفته بسیج دانش‌آموزی انتخاب شده برای نسل جوان بازسازی و تبیین می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول