اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی پارس‌آباد:

هزیمت دشمن در جنگ نرم بیش از 8 سال جنگ تحمیلی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس‌آباد گفت: هزیمت استکبار جهانی در جنگ نرم بیشتر از هشت سال دفاع مقدس و حضور رزمندگان سلحشور ایران اسلامی است.

هزیمت دشمن در جنگ نرم بیش از 8 سال جنگ تحمیلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن باقری عصر امروز در همایش جنگ نرم و برنامه‌های فرهنگی در پارس‌آباد اظهار داشت: غرب با تمام ابزارهای نوین و شیوه جنگ نرم به مبارزه با انقلاب اسلامی آمده است اما در تمام هدف‌گذاری‌های خود با شکست صحنه را به نفع جمهوری اسلامی ایران ترک می‌کند.

وی ابزار قدرتمند ملت ایران در شکست استکبار در این سنگر فتنه و توطئه را تکیه بر ایمان و خودباوری توصیف کرد و افزود: جنگ فرهنگی و نرم شیوه مقابله نرم و فرهنگی می‌طلبد که باید زهر آن را به حداقل رسانده و حلاوت دفع خطرات و آسیب‌ها را به بالاترین میزان رساند.

باقری مسجد، روحانیان و همچنین فضاهای آموزشی و تربیتی را بهترین ابزارها و راهبردها در مقابله با توطئه نرم دشمن توصیف کرد و ادامه داد: اگر بتوانیم محوریت حضور جوانان را مساجد و کانون‌ها و مراکز تربیتی قرار دهیم به یقین در خنثی کردن ترفندهای دشمنان موفق و شایسته عمل می‌کنیم.

این مسئول تصریح کرد: دشمن فکر و قلب جوانان ما را در به انحراف کشیدن نشانه رفته است که در این زمینه ارزش‌مداری و تکیه بر باورهای اعتقادی و انسانی می‌تواند ما را از تله‌های دشمن نجات داده و رهایی بخشد.

وی خاطرنشان کرد:‌ برنامه‌های گسترده فرهنگی، تبلیغی در حال انجام است به طوریکه روحانیان در مساجد با همراهی هیئت امنا با تشکیل حلقه‌های تربیتی و صالحین که تجربه موفق آن توسط ارگان‌های دیگر وجود دارد، به موفقیتی عظیم دست یافتند.

به گزارش فارس، رئیس تبلیغات اسلامی پارس‌آباد به برنامه‌های مختلف حمایتی از جوانان و نوجوانان در گذر از ترفندهای فرهنگی و نرم استکبار اضافه کرد: در کنار فعالیت‌های فرهنگی مساجد، برگزاری گفتمان‌های دینی، حضور در کتابخانه‌های مساجد و توسعه فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی ائمه جماعات مساجد از شیوه‌ها و تدبیرهای عالمانه و مدبرانه است.

باقری اعزام مبلغ در مناسبت‌های مذهبی، حضور روحانیان در نمازهای جماعت ادارات و مدارس و حمایت از تشکل‌های دینی و برنامه‌های هیئت‌محور را از دیگر راه‌های پیش رو در خنثی کردن توطئه‌ها و ترفندهای نظام کفر اعلام کرد.

وی همچنین حمایت از تشکل‌های میان تخصصی و برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت را در این زمینه مؤثر اعلام کرد و بیان داشت: ‌مساجد به یقین کانون تربیت و تعالی حقیقی است که در این ارتباط همه باید به گونه‌ای رفتار کنیم تا نتایج حاصل از رویکرد ارزشی مثبت و سازنده باشد.

باقری در ادامه سخنان خود یادآور شد: استکبار جهانی به خوبی می‌داند که در مقابله با جمهوری اسلامی ایران با توسل به شیوه‌های فرهنگی و اقتصادی نیز شکست می‌خورد به همین دلیل با کانال‌ها و برنامه‌های ماهواره‌ای و تبلیغی سعی دارد خود را موفق و پیروز میدان نشان دهد اما به معنای واقعی این نظام استکباری است که شکست سختی را از این ملت پذیرفته است.

انتهای پیام/ع10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول