اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مظلومی:

باشگاه نفت آبادان هیچ مذاکره‌ای با من نکرده است

خبرگزاری فارس: سرمربی سابق استقلال تهران گفت: مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان تاکنون هیچ مذاکره‌ای با من در خصوص سرمربی‌گری این تیم نکرده‌اند.

باشگاه نفت آبادان هیچ مذاکره‌ای با من نکرده است

پرویز مظلومی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: فوتبال آبادان را همیشه پیگیری می‌کنم و امیدوارم همیشه اخبار خوبی از ورزش زادگاهم به گوشم برسد.

وی با اشاره به وضعیت فعلی تیم صنعت نفت آبادان گفت: امیدوارم مدیران این باشگاه با دلسوزی و درایتی که دارند این تیم را هر چه زودتر از این وضعیت خارج کنند.

مظلومی در خصوص اینکه آیا مذاکره‌ای از سوی هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت با وی در خصوص پذیرش سرمربی‌گری این تیم شده است یا خیر اظهار داشت: تاکنون مدیران این باشگاه به طور مستقیم وارد مذاکره نشده‌اند اما تعدادی از سوی این باشگاه با من تماس داشتند.

وی در پاسخ به این سئوال که موافق حضور در آبادان است یا خیر گفت: من همیشه آماده خدمت به ورزش زادگاهم هستم و در صورت مذاکره مستقیم مدیران این باشگاه این موضوع را بررسی خواهم کرد.

مظلومی در پایان ابراز امیدواری کرد این تیم با جذب یک مربی توانمند و با تجربه و همچنین بازیکنان مناسب از وضعیت فعلی رهایی یابد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول