اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد

مذاکره مستقیم با ایران آخرین حربه تبلیغاتی اوباما

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکره مستقیم با ایران از سوی اوباما تنها یک حربه تبلیغاتی است.

مذاکره مستقیم با ایران آخرین حربه تبلیغاتی اوباما

محمدرضا محسنی‌ثانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در مشهد اظهار کرد: طبیعتاً انتخابات ریاست‌جمهوری در آمریکا و رای آوردن هر یک از دو کاندیدای دموکرات و یا جمهوریخواه، تفاوت زیادی را در سیاست خارجی این کشور ایجاد نمی‌کند و مسائل آمریکا با سایر کشورهای دنیا به‌قوت خود باقی می‌ماند و سابقه تاریخی نیز این مسئله را تائید می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم شورای اسلامی گفت: احزاب مطرح در آمریکا، زمینه‌ساز سیاست‌های کلی این کشور هستند و با توجه به نفوذ گسترده لابی صهیونیسم در این کشور، این احزاب باید در درجه اول منافع رژیم صهیونیستی را تامین کنند.

وی با اشاره به رقابت اوباما و رامنی در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری در آمریکا ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در گفتمان هر دو کاندیدا دارای جایگاه بسیار رفیعی است و هریک از کاندیداها تلاش می‌کند تا با استفاده از نام ایران، آرای بیشتری را به خود اختصاص دهد.

نماینده مردم سبزوار در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کاندیداهای جمهوریخواه و دموکرات در مناظرات تلویزیونی خود نیز روی مسئله ایران تاکید زیادی دارند و برای مثال در آخرین مناظره میان این دو کاندیدا، نزدیک به 47 بار نام ایران برده شد.

محسنی‌ثانی یادآور شد: این دو کاندیدا تلاش می‌کنند تا در ارتباط با ایران مواضع متفاوتی داشته باشند، رامنی از تشدید تحریم‌ها علیه ایران سخن می‌گوید و اوباما شعار مذاکره با ایران را می‌دهد و البته تمام این مسائل و به‌ویژه مذاکره مستقیم با ایران که اخیراً از سوی اوباما مطرح شده است، همگی حربه‌های تبلیغاتی است.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول