اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اجرایی سپاه قدس گیلان:

جریان انحرافی به دنبال تغییر در تیم مذاکره کننده هسته‌ای است

خبرگزاری فارس: مسئول اجرایی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه جریان انحرافی به دنبال تغییر در تیم مذاکره کننده هسته‌ای است، گفت: اتحاد مردم و مسئولان کلید عبور از شرایط فعلی کشور است.

جریان انحرافی به دنبال تغییر در تیم مذاکره کننده هسته‌ای است

عباس بایرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تلاش دشمن از چند محور برای براندازی نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: کاهش درآمد و افزایش هزینه‌های ایران یکی از محورهای فشار بر نظام اسلامی است.

مسئول اجرایی سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه در میانه میدان جنگ اقتصادی با تمام استکبار قرار داریم، گفت: برخی از خودی‌ها هنوز باور ندارند که در یک جنگ اقتصادی با دشمن هستیم.

وی ایجاد نارضایتی‌های نقطه‌ای را از دیگر محورهای فشار دشمن دانست و افزود: جریان فتنه مامور ایجاد نارضایتی‌های کارگری در کشور شده است.

بایرامی با بیان اینکه جریان‌هایی برای ایجاد نارضایتی در کشور در حال فعالیت هستند، گفت: افزایش غیرمنطقی قیمت ارز در روزهای اخیر برای ایجاد نارضایتی در کشور بود.

وی به تلاش دشمن و مزدوران داخلی آ‌ن برای فراگیر نشان دادن فساد اقتصادی در کشور اشاره کرد و افزود: دشمن به دنبال بالا گرفتن اختلافات درون خانوادگی نظام است.

این مسئول هدف دیگر دشمنان را بی‌نتیجه گذاشتن مذاکرات هسته‌ای دانست و افزود: در درون نیز جریان انحرافی به دنبال تغییر در تیم مذاکره کننده هسته‌ای است.

وی داشتن اتحاد را کلید عبور از شرایط فعلی دانست و ابراز کرد: اگر نظام اسلامی از شرایط موجود عبور کند حاکم منطقه خواهد بود.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول