اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه دماوند:

زمزمه مذاکره با آمریکا نوعی ارسال پیام ضعف به دشمن است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد هماهنگی اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند، زمزمه مذاکره با آمریکا را نوعی ارسال پیام ضعف به دشمنان خواند.

زمزمه مذاکره با آمریکا نوعی ارسال پیام ضعف به دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی عصر امروز در جمع مردم دماوند اظهار داشت: یکی از اهداف فشارهای دشمن، شنیدن پیام ضعف از جبهه داخلی است.

وی ادامه داد: اگر این مهم که ایران با فشارهای متعدد استکبار از مواضع خود کوتاه می‏آید، در دشمنان حس شود به طور قطع فشارها افزایش خواهد یافت.

علاءالدینی اضافه کرد: از امروز به بعد مقصر تشدید فشارهای سیاسی و اقتصادی به کشور کسانی هستند که ندای ضعف در مقابل استکبار سر دهند.

رئیس ستاد هماهنگی اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند، دشمنان اسلام و انقلاب را در حداکثر توان اعمال فشار بر کشورمان ارزیابی و تصریح کرد: تجربه‏‌های اخیر نشان داده است که استکبار جهانی در مسیر اعمال فشار بر ملل آزادی‏خواه جهان دارای آستانه تحمل مشخصی است.

علاءالدینی اضافه کرد: دنیای امروز با شرایط دیروز جهان تفاوت‏های بسیاری دارد و سلطه‏‌گران دیگر نمی‏توانند در میدان عمل و بدون حریف پیشتازی کنند.

رئیس ستاد هماهنگی اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند افزود: در حال حاضر، دنیای غرب با وجود مشکلات اقتصادی بارز منافع خود را در خطر احساس می‏کند؛ از این رو، باید نشانه‏‌های فشارهای استکبار جهانی بر ایران اسلامی در تابلوی منحنی ارزیابی‏ها را در قوسی نزولی جستجو کرد.

علاءالدینی اضافه کرد: هشداری که امروز باید بدان توجهی ویژه داشت، آن است که ارسال پیام‏های ضعف در قالب زمزمه‏‌های مذاکره با آمریکا نتیجه‏‌ای جز امیدوارسازی دشمن برای تداوم اعمال و تشدید فشار به دنبال ندارد.

رئیس ستاد هماهنگی اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند افزود: به بیان رهبر فرزانه انقلاب، تشدید فشارها ربطی به سیاست‏های کلی و اصولی نظام نداشته و تنها استقلال جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده است.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول