اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

تفکر بسیجی انقلاب را از بلاها مصون می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیله‌سوار گفت: مجهز شدن به روحیه و تفکر بسیجی کشورمان ایران را از بلاها و فتنه‌های مختلف مصون کرده و دشمن را روز به روز به خواری و ذلت می‌اندازد.

تفکر بسیجی انقلاب را از بلاها مصون می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی عصر امروز همزمان با روز بسیج دانش‌آموزی در دیدار با اعضای بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزان بیله‌سوار اظهار داشت: هر چند دشمن در 33 سال گذشته حیله‌های مختلفی را برای به تسلیم کشاندن ایران اسلامی به کار برده است اما در این بین آنچه که مهم به نظر می‌رسد اقتدار و عظمت ایران اسلامی و پشتوانه‌های ارزشمند آن است که هرگز تزلزلی در آنها راه نمی‌یابد.

وی فرمایش مقام معظم رهبری را در زمینه نقش و رسالت بسیجیان در حفاظت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و انتقال این ارزش‌ها به نسل آینده را یادآور شد و تصریح کرد: بسیجیان انسان‌های وارسته، مخلص، ایثارگر و خدمتگزاری هستند که در سایه مجاهدت آنها امنیت و آرامش امروز به دست آمده است.

قیاسی یاد و خاطره شهید فهمیده و 36 هزار شهید دانش‌آموز را گرامی داشت و خاطر نشان کرد: آنچه که امروز استکبار جهانی در تلاش است تا از طریق گسست فرهنگی به آن دست یابد همین بی‌محتوا و سست کردن عناصر و مبانی ارزشی و مکتبی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به مناسبت روز بسیج دانش‌آموزی در مراسمی که در نمین برگزار شد فرماندار این شهرستان جوانان و نوجوانان را سرمایه‌های حقیقی نظام توصیف کرد و ادامه داد: امروز دشمنان ما تمام ابزارها و الگوهای کثیف و بی‌خاصیت خود را به کار گرفتند تا این نظام را از طریق فرهنگی و برخی مؤلفه‌های ضد اعتقادی مورد هجمه و تهدید قرار دهند که هوشیاری جوانان و نوجوانان ضروری به نظر می‌رسد.

سید تقی دریتیم فرا رسیدن 13 آبان روز دانش‌آموز را نیز گرامی داشت و بیان کرد: به دلیل تقارن این روز با عید غدیر خم مراسم 13 آبان بعد از آیین نماز جمعه نمین برگزار شده و دانش‌آموزان به همراه سایر اقشار در راهپیمایی ضد استکباری حاضر می‌شوند.

در این جلسه فرمانده سپاه ناحیه نمین نیز با پاسداشت یاد و خاطره شهیدان کم سن اما با اصالت انقلاب اسلامی شهدای دانش‌آموز گفت: شهرستان نمین با تقدیم 15 شهید دانش‌آموز توانسته است نهایت عشق و سرسپردگی خود را به مکتب اسلام و ارزش‌های آن نشان دهد که آیینی در مسجد جامع نمین چهارشنبه این هفته همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

عظیم سرداری افزود: ما تنها با تکیه بر خون شهیدان و تبعیت از ولایت می‌توانیم اقتدار ایران اسلامی را حفظ کنیم.

به همین مناسبت در مراسمی که در نیر برگزار شد، فرماندار این شهرستان مهم‌ترین عنصر ماندگاری شهید فهمیده را آگاهی و بصیرت او توصیف کرد و اظهار داشت: ‌امروز دشمنان سعی می‌کنند باورهای دینی و اعتقادی دانش‌آموزان را خدشه‌دار کنند اما باید به هوش بود.

سید حمید عباداللهی تصریح کرد:‌ دانش‌آموزان با بصیرت و آگاه به یقین مانع کم رنگ شدن اعتقادات و ارزش‌های دینی می‌شوند و بصیرت دینی آنها تمام فتنه‌ها و توطئه‌ها را خنثی می‌کند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول