اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عنبرآباد:

دستیابی به تفکر ناب بسیجی از طریق علم میسر است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرستان عنبرآباد گفت: تلاش برای دستیابی به فرهنگ و تفکر ناب بسیجی تنها از طریق علم و دانش میسر است.

دستیابی به تفکر ناب بسیجی از طریق علم میسر است

اسفندیار سنجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عنبرآباد به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی با بیان اینکه هفته بسیج دانش‌آموزی فرصت مغتنمی برای گسترش فرهنگ و تفکر ناب بسیجی در مدارس است، اظهار داشت: تلاش برای دستیابی به فرهنگ و تفکر ناب بسیجی تنها از طریق علم و دانش میسر است.

وی با اشاره به اینکه در دوران انقلاب ملت ایران توانسته گوشه‌ای از حوادث کربلا را درک کند، تصریح کرد: شهادت شهدایی همچون شهید فهمیده نمونه بارز این امر است و عرصه امروز بسیجیان در صحنه‌های انقلاب همانند آن زمان است که باید با هوشیاری و بصیرت تمام پشتیبان ولایت فقیه بود.

سنجری گفت: دانش‌آموزان بسیجی باید الگوی واقعی داشته باشند که در این هفته الگوهای صحیح به دانش‌آموزان معرفی می‌شود و بهترین الگو شهدا هستند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان عنبرآباد خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان عنبرآباد به نحو مطلوب در حال برگزاری است.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول