اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهر چمران:

تفکر بسیجی نظام را در برابر تمام دسیسه‌ها بیمه کرده است

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهر چمران ماهشهر گفت: تفکر بسیجی کشور و نظام را در برابر دسیسه‌های دشمنان بیمه کرده است.

تفکر بسیجی نظام را در برابر تمام دسیسه‌ها بیمه کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر احمد گاموری پیش از ظهر امروز در گردهمایی بزرگ گردان 227 عاشورا، اظهار داشت: بسیج در حقیقت چنگ زدن به ریسمان الهی و تبعیت از دستورات دین مبین اسلام است.

وی به جایگاه و نقش بسیج در طول‌ سال‌های جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: آنچه بسیجیان جان برکف در طول سال‌های جنگ تحمیلی در میدان جنگ سخت آفریدند به راستی معجزه‌ای بود که تمام سیاست‌مداران جهان از درک آن عاجزند.

این مقام مسئول از بسیج به عنوان منجی ایران و انقلاب اسلامی در بسیاری از توطئه‌های دشمنان نام برد و تصریح کرد: تفکر بسیجی، تفکر رشد، ترقی و سربلندی نظام اسلامی است که ترویج آن کشور و نظام را در برابر دسیسه‌های دشمنان بیمه می‌کند.

گاموری فرهنگ بسیجی را، پاسداری از خون شهیدان دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه‌های نرم دشمنان رسالت امروز بسیجیان سنگین‌تر از دوران دفاع مقدس است.

وی توسعه و پیشرفت امروز جامعه ایران اسلامی را مرهون تلاش و زحمات رزمندگان و نیروهای بسیجی دوران دفاع مقدس و خون شهیدان دانست و تصریح کرد: تلاش بی‌وقفه و دلسوزی برای نظام اسلامی و خدمت به مردم نماد بسیجی بودن واقعی است.

مسئول هیئت رزمندگان شهر چمران یکی از مهم‌ترین دلایل حضورگسترده جوانان در دفاع مقدس را وجود تفکر بسیج دانست و گفت: ملت ایران در زمان جنگ تحمیلی با داشتن چنین تفکری در برابر جنگ نابرابر دشمن ایستادگی کرد و زهر تلخ شکست را به کام دشمن برای همیشه باقی گذاشت.

گاموری حضور بسیج در عرصه‌های گوناگون علمی، سیاسی، دینی و نظامی را بسیار حائز اهمیت دانست و اضافه کرد: رسالت نهاد بسیج یک رسالت الهی است و هدفش رضای پروردگار و پیشرفت کشور است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول