اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان بسیج دانش‌آموزی:

اسطوره‌های حقیقی شهدای دانش‌آموز هستند

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان بسیج دانش‌آموزی با تاکید بر اینکه اسطوره‌های واقعی تاریخ معاصر ایران شهدا هستند، گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس به‌ویژه شهدای دانش‌آموز طلایه‌داران تفکر بسیجی هستند.

اسطوره‌های حقیقی شهدای دانش‌آموز هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش حسین ممتحن در مراسم تجدید میثاق دانش‌آموزان بسیجی با آرمان‌های امام راحل (ره) اظهار داشت: شهدای دانش‌آموز باید به‌ عنوان بهترین الگو برای نسل جوان قرار بگیرند و با مطالعه سیره علمی و عملی آنها به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کنند.

سرپرست سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهیدان والا مقام فهمیده و بابازاده عنوان کرد: حرکات شهادت‌طلبانه شهدا در هشت سال دفاع مقدس نشان از اوج غیرت و ایثار این عزیزان دارد و جلوه‌ای از حضرت حق را نمایان می‌سازد.

وی با تاکید بر اینکه اسطوره‌های واقعی تاریخ معاصر ایران شهدا هستند، ابراز داشت: شهدای هشت سال دفاع مقدس به‌ویژه شهدای دانش‌آموز طلایه‌داران تفکر بسیجی هستند و در حقیقت اسطوره‌های واقعی این عزیزان هستند.

ممتحن در ادامه تصریح کرد: بهترین حربه برای مقابله با جنگ نرم، افزایش بصیرت در نسل امروز و رویارویی با تهاجمات فرهنگی دشمنان اسلام و نظام، آشنا کردن و معرفی بیشتر شهدا به نسل جوان است.

سرپرست سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور نوجوانان و جوانان را عظیم‌ترین سرمایه کشور دانست و اذعان داشت: نسل سوم به‌عنوان آینده‌سازان کشور هستند و باید راه شهیدان را ادامه دهند و همواره بدانند که پیشرفت همه‌جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدون تفکر بسیجی محقق نمی‌شود.

ممتحن در پایان با اشاره به خصایص و سجایای اخلاقی شهیدان هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شهیدان جنگ تحمیلی برای همیشه در تاریخ کشور ماندگار می‌مانند زیرا دوران هشت سال دفاع مقدس مملو از افرادی بود که با مجاهدت و فداکاری‌های خویش تمام هستی خود را فدای این آب و خاک کردند. 

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول