اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد:

تفکر ناب بسیجی تنها از طریق کسب علم و دانش میسر می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد با اشاره به اهمیت نقش بسیج در جامعه گفت: تلاش برای دستیابی به فرهنگ و تفکر ناب بسیجی تنها از طریق کسب علم و دانش میسر می‌شود.

تفکر ناب بسیجی تنها از طریق کسب علم و دانش میسر می‌شود

علی‌بند علیان به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گفت: این هفته یادآور حضور قهرمانانه دانش‌آموزان و دانشجویان در برابر استکبار جهانی است.

شهردار فرون‌آباد افزود: دانش‌آموزان با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ثابت کردند که ملت ایران همواره هوشیار است و دانش‌آموزان و دانشجویان در خط مقدم مبارزه با توطئه‌های دشمنان قرار دارند.

وی اظهار داشت: امروز دشمنان در عرصه‌های فرهنگی و جنگ نرم تلاش‌های زیادی می‌کنند تا جوانان را از درس، مدرسه و تحصیل فراری دهند بنابراین جوان‌های ما باید هوشیارتر از همیشه با علم‌آموزی و کسب اندیشه‌های ناب و تولید علم بتوانند در برابر توطئه‌های فرهنگی دشمن ایستادگی کنند.

علیان اضافه کرد: هفته بسیج دانش‌آموزی بهترین فرصت برای آشنایی جوانان و نوجوانان با ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان و شهدای دانش‌آموز در هشت سال دفاع مقدس می‌باشد.

شهردار فرون‌آباد ترویج فرهنگ شهادت و ایثار را وظیفه همه نهادها برشمرد و بیان داشت: شهرداری فرون‌آباد از هرگونه همکاری در این راستا دریغ نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه هفته بسیج دانش‌آموزی فرصت مغتنمی برای گسترش فرهنگ و تفکر ناب بسیجی در مدارس است، بیان داشت: تلاش برای دستیابی به فرهنگ و تفکر ناب بسیجی تنها از طریق کسب علم و دانش میسر می‌شود.

علیان در پایان با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه جوانان، اذعان داشت: دانش‌آموزان بسیجی امروز وظیفه دارند با کسب علم و تقویت ایمان و تقوا به مقابله با تهدیدات دشمنان بپردازند. 

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول