اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه درمیان:

جامعه جهانی نیازمند تفکر بسیجی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه درمیان گفت: جامعه جهانی برای مقابله با نظام سلطه نیازمند ترویج تفکر بسیجی است.

جامعه جهانی نیازمند تفکر بسیجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین مقدادی ظهر امروز در یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان درمیان اظهار کرد: شهدای دانش‌آموز با ایثار و از خودگذشتگی مثال‌زدنی خود راه روشنی را در راستای سربلندی ایران عزیز برای آینده‌سازان انقلاب ترسیم کردند و حرکتشان الگوی جهانیان شد.

وی، با بیان اینکه شهدای دانش‌آموز الگوی مناسبی برای نسل چهارم انقلاب هستند، ادامه داد: شهدای دانش‌آموز شهرستان درمیان، زیباترین اسطوره‌های تاریخ شهادت در این شهرستان مرزی را رقم زدند و از آنها می‌توان به عنوان طلایه‌دار تفکر بسیجی نام برد.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه درمیان، تصریح کرد: دانش‌آموزان این مرز و بوم سرمایه‌های بزرگ و آینده‌سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که باید برای هدف مقدس توسعه همه جانبه ایران اسلامی تربیت شوند و این توسعه بدون تفکر بسیجی امکان‌پذیر نیست و یکی از نمادهای اصلی این تفکر نیز شهید فهمیده است.

مقدادی، توانمندسازی دانش‌آموزان در مقابله با جنگ نرم را مهم‌ترین هدف بسیج دانش‌آموزی درمیان برشمرد و افزود: بسیج دانش‌آموزی نماد تفکر بسیج و نقطه عطف پیوند علم، تزکیه و ولایتمداری است.

وی، بصیرت، دشمن‌شناسی و موقعیت‌شناسی را سه ویژگی بارز دانش‌آموزان بسیجی دانست و گفت: هفته بسیج دانش‌آموزای بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن یاد شهدا است.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه درمیان اضافه کرد: امسال نیز به مناسبت سالگرد شهادت حسین فهمیده و 36 هزار شهید دانش‌آموز برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا از رشادت‌ها و تفکراتی که شهدای دانش‌آموزدر هشت سال دفاع مقدس انجام داده‌اند، تجلیل کنیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول