اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد

پیشرفت 96 درصدی پروژه‌های عمران شهری زنجان

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: 96 درصد مصوبات عمران شهری زنجان تاکنون تحقق یافته است.

پیشرفت 96 درصدی پروژه‌های عمران شهری زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد عمران شهری اظهار کرد: با فعالیت‌های انجام شده در زمینه عمران شهری اقدامات مطلوبی در استان زنجان انجام شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته اعتبار مطلوبی به پروژه‌های عمران شهری اختصاص یافت، خاطرنشان کرد: خوشبختانه پروژه‌های عمران شهری در استان پیشرفت مطلوبی دارد.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اجرای 239 پروژه در شهرهای استان زنجان در سال گذشته تصریح کرد: 96 درصد مصوبات عمران شهری زنجان تاکنون تحقق یافته است.

وی با اشاره به اینکه تعداد بسیاری از شهرداری‌های کوچک با منابع ضعیف از سوی ستاد عمران شهری استان حمایت شده‌‌اند، افزود: پروژه‌های مختلفی به این منظور اجرایی شده است.

کریمی با اشاره به اینکه در سال جاری نیز پروژه‌های مختلفی در زمینه عمران شهری اجرایی می‌شود، تصریح کرد: پروژه‌های عمران شهری در استان پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه 36 پروژه برای شهرستان زنجان در نظر گرفته شده بود، افزود: در حال حاضر این پروژه‌ها 100 درصد تحقق یافته است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان از اجرای 13 پروژه در شهر ارمغان‌خانه خبر داد و گفت: در حال حاضر این پروژه‌ها 94 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به پیگیری 25 پروژه با پیشرفت فیزیکی 100 درصدی در شهر نیک‌پی افزود: در شهر ابهر نیز 15 پروژه اجرایی شده است.

کریمی با بیان اینکه هفت پروژه صائین‌قلعه یادآور شد: 13 پروژه نیز در شهر هیدج دارای پیشرفت فیزیکی 97 درصد است.

وی با اشاره به اجرای 10 پروژه عمران شهری در شهر سلطانیه افزود: 17 پروژه شهر خرم‌دره نیز در حال حاضر دارای 96 درصد پیشرفت فیزیکی است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان از اجرای 14 پروژه عمران شهری در قیدار خبر داد و گفت: این پروژه‌ها از پیشرفت 82 درصدی برخوردارند.

وی با اشاره به اجرای 11 پروژه در شهر گرماب تصریح کرد: هشت پروژه نیز در شهر زرین‌رود اجرایی شده است.

کریمی از پیشرفت فیزیکی 80 درصدی پروژه‌های عمران شهری شهر سهرورد خبر داد و گفت: در شهر سجاس نیز پروژه‌ها از پیشرفت 95 درصدی برخوردار است.

وی با اشاره به اجرایی 11 پروژه در شهر چورزق، افزود: در ماهنشان نیز 13 پروژه  اجرایی شده است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه در شهر دندی 14 پروژه دارای پیشرفت 91 درصدی است، افزود: در شهر زرین‌آباد نیز 14 پروژه اجرا شده است.

وی از اجرای 11 پروژه در شهر حلب خبر داد و گفت: این پروژه‌ها 100 درصد اجرایی شده است.

*هزینه بالای قیر از مشکلات شهرداری‌ها است

کریمی عدم همکاری برخی دستگاه‌های اجرایی را از مشکلات اجرای طرح‌های عمران شهری عنوان کرد و گفت: عدم پیشرفت 100 درصدی پروژه‌ها از این امر ناشی می‌شود.

وی یکی از مشکلات شهرداری‌ها را هزینه بالای قیر عنوان کرد و گفت: با تامین منابع مالی نیز تاخیر در ارسال قیر موجب ایجاد مشکلاتی برای شهرداری‌ها شده است.

کریمی بر ضرورت استفاده از فرصت باقی مانده برای آسفالت‌ریزی پروژه‌ها تاکید کرد و گفت: پیشرفت برخی پروژه‌ها نیازمند آسفالت‌ریزی است.

انتهای پیام/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول