اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

اجرای 151 پروژه عمران شهری در زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان از اجرای 151 پروژه عمران شهری با اعتبار 51 میلیارد تومان در سال جاری در استان زنجان خبر داد.

اجرای 151 پروژه عمران شهری در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد عمران شهری اظهار کرد: در سال گذشته 2 هزار پروژه عمران روستایی با 400 میلیارد تومان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه این 2 هزار پروژه از پیشرفت فیزیکی 77 درصدی برخوردار است، خاطرنشان کرد: پروژه‌های باقی مانده ستاد عمران روستایی پروژه‌های بزرگی است که نیازمند زمان بیشتری است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه با اجرای پروژه‌های عمران شهری شور و نشاط و شادابی در چهره شهرهای استان نمایان است، افزود: توجه به عمران شهری از خواسته‌ها و مطالبات مردم است.

وی با بیان اینکه انگیزه، علاقه و باور مسئولان استان موجب اجرای پروژه‌های عمران شهری و روستایی شده است، خاطرنشان کرد: اگر باور خدمت در مسئولان وجود نداشت، فعالیت‌های استان به نحو مطلوبی پیگیری نمی‌شد.

*عملکرد عمران شهری و روستایی زنجان با 15 سال گذشته برابری می‌کند

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه عملکرد عمران شهری و روستایی استان زنجان در سال گذشته با 15 سال گذشته برابری می‌کند، افزود: حجم پروژه‌های اجرا شده این امر را به خوبی نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه در سال جاری اعتبارات مطلوبی به حوزه عمران شهری اختصاص نیافته است، یادآور شد: باید با صرفه‌جویی اجرای پروژه‌ها متوقف نشود.

استاندار زنجان بر ضرورت نظارت و پیگیری فعالیت‌های پروژه‌های عمران شهری و روستایی تاکید کرد و گفت: باید مدیریت منابع مالی در اجرای پروژه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی از اجرای 151 پروژه عمران شهری در سال جاری خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتبار 51 میلیارد تومان در سال جاری اجرایی می‌شود.

رئوفی‌نژاد آسفالت‌ریزی، جدول‌گذاری، ایجاد فضای سبز و ساماندهی ورودی‌های شهرها را ضروری دانست و گفت: با توجه به آغاز فصل سرد باید این اقدامات انجام شود.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول