اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

عمران شهری استان بوشهر زیبنده مردم نیست

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: وضعیت کنونی عمران شهری در شهرهای استان بوشهر زیبنده مردم و خادمان آن‌ها نیست.

عمران شهری استان بوشهر زیبنده مردم نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فریدون حسنوند شنبه شب در نشست مشترک فرمانداران، شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای استان بوشهر با تاکید بر تعامل بیشتر مدیران با شهرداران برای توسعه عمران شهری اظهار داشت: بحث عمران شهری از اولویت برنامه‌های شهرداران است که تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراهای اسلامی و شهرداران ضروری است.

وی بیان کرد: شهرداران به عنوان بازوان قوی دولت و فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت در کنار شوراهای اسلامی برای عمران شهری باید تعامل بیشتری داشته باشند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه استاندار در همه طرح‌های عمران شهری حامی شهرداران است گفت: شهرداری‌ها از ولادت تا وفات مسئول خدمات دادن به مردم هستند و استانداری در همه امور از طرح‌ها و برنامه‌های شهرداری‌ها حمایت می‌کند.

وی اضافه کرد: با تعاملی که بین استانداری و شرکت توزیع نیروی برق صورت گرفت پنج هزار پایه لامپ تلسکوپی تا اسفند ماه در شهر‌های استان نصب خواهد شد و یک میلیون درخت نیز در شهرها کاشته می‌شود.

حسنوند تاکید کرد: عمران شهری شهرهای استان زیبنده مردم و خادمان استان نیست بنابراین لازم است بیش از گذشته تلاش کرد و عمران و آبادی در شهرها را توسعه داد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: همکاری بین‌بخشی برای توسعه عمران شهری باید با جدیت صورت گیرد و همه امکانات برای اجرای طرح‌ها باید به کار گرفته شود.

وی با بین اینکه اختیارات رئیس جمهور، هیئت دولت، وزرا و معاونین رئیس جمهور به استانداران تفویض شده است گفت: مسئولان لازم است از این ظرفیت قانونی برای توسعه همه جانبه استان بهره ببرند.

حسنوند اضافه کرد: با توجه به اینکه در قانون بودجه سال 91 پنج هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت برای شهرداری‌های سراسر کشور پیش‌بینی شده است، شهرداران برای تامین بخشی از بودجه خود باید از این ظرفیت هم استفاده کنند.

استاندار بوشهر سفر شهرداران به شهرهای بزرگ از جمله اصفهان، تهران و تبریز برای دیدن عمران شهری را ضروری دانست و افزود: شهرداران در این سفرها ضمن آشنایی با طراحان و پیمانکاران از توسعه عمران شهری در شهرهای مذکور مطلع خواهند شد.

وی با بیان اینکه استان بوشهر یک استان تجاری، اقتصادی و گردشگری است گفت: سفر توریست‌ها به استان نباید منحصر به ایام تعطیلات نوروز باشد بلکه با اجرای طرح‌های بزرگ حتی در فصل تابستان هم میل مسافرت توریست‌ها به استان فراهم شود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول