اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

10 پروژه عمران شهری در اردبیل به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام گرامیداشت هفته دولت 10 پروژه عمرانی با هزینه‌کردی بالغ بر 87 میلیارد ریال به همت شهرداری منطقه یک اردبیل به بهره‌برداری رسید.

10 پروژه عمران شهری در اردبیل به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل در مراسم افتتاح این پروژه‌ها که صبح امروز در منطقه نیار اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری اردبیل در ادامه نهضت خدمت‌رسانی بی‌منت خود و تحقق شعار «عمران آرمان ماست و آبادانی شهر برنامه ماست» از ابتدای امسال توانسته است با تلاش بی‌منت در دو مرحله پروژه‌هایی را اجرا کرده و به مرحله بهره‌برداری برساند.

صدیف بدری ادامه داد: در مرحله اول شهرداری اردبیل در سوم خرداد 14 پروژه را با 9 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری رساند.

این مسئول ابراز داشت: پروژه‌های هفته دولت نیز امسال متفاوت‌تر از سال گذشته و در فاصله هفته دولت تا دفاع مقدس به مدت پنج هفته در چهار منطقه شهرداری و همچنین شهرداری مرکز به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار اردبیل بیان کرد: شهرداری در قالب 58 پروژه عمرانی و فضای سبز با هزینه‌کرد 48 میلیارد و 600 میلیون تومان این پروژه‌ها را تکمیل کرده و در این ایام در اختیار اهالی و ساکنان محترم شهر قرار می‌دهد.

وی در ادامه ابراز داشت: امروز شاهد آن هستیم در منطقه یک شهرداری اردبیل 10 پروژه عمده و بیش از 50 پروژه ریز و درشت با هزینه‌کرد 8 میلیارد و 700 میلیون تومان افتتاح می‌شود.

شهردار با قدردانی از حمایت و پشتیبانی معنوی و ارزشی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از عملکرد و فعالیت شهرداری اردبیل و تلاش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی دقیق به مردم، از مسئولان امر خواست حمایت همه‌جانبه خود را با اختصاص 50 میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر چهارم رئیس جمهور به شهرداری‌های استان به ویژه شهرداری اردبیل به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بدری در پایان سخنان خود اظهار داشت: انتظار داریم با پیگیری مسئولان استان و عنایت مسئولان کشوری این اعتبار هرچه سریعتر تزریق شود که شایسته است استاندار جدید اردبیل نیز همسو با اهداف شهرداری و شورای شهر یاریگر این مجموعه باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پروژه‌های افتتاح شده در منطقه یک شهرداری اردبیل شامل بهسازی خیابان 20 متری اصلی و معابر فرعی نیار، یعقوبیه، بعثت، احداث بوستان رازی شهرک رازی، لکه‌گیری و روکش آسفالت خیابان‌های متعدد، بهسازی باغ ملت و همچنین بهسازی محلات به همراه بهسازی فضای سبز و نورپردازی پل باغمیشه و المان میدان سرچشمه اردبیل است.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول