اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چایپاره:

شتاب گرفتن عمران شهری نیازمند تعامل نهادهای مرتبط است

خبرگزاری فارس: فرماندار چایپاره گفت: اجرای امور عمران شهری باید با شتاب بیشتری دنبال شود و در این راه شهرداری، شورای شهر و فرمانداری با یکدیگر تعامل کنند.

شتاب گرفتن عمران شهری نیازمند تعامل نهادهای مرتبط است

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره، مجید هاشمی صبح امروز در آیین معارفه شهردار قره‌ضیاالدین اظهار داشت: در نظام اسلامی مسئولیت،‌ یک فرصت خدادادی برای خدمت به اقشار مختلف جامعه قلمداد می‌شود و هر کسی که مسئولیتی عهده‌دار شود باید با همه توان فکری، مدیریتی و قانونی خود برای خدمت صادقانه به مردم کوشش کند.

وی گفت: با توجه به اینکه این شهر مدت زیادی بدون شهردار باقی مانده است بسیاری از کارهای عمرانی، فرهنگی شهرداری عقب افتاده پس انتظار می‌رود با استفاده از ظرفیت‌های مردمی، در پیشبرد این امور بیش از پیش تلاش شود.

فرماندار چایپاره بیان داشت: مردم قره‌ضیاالدین هم‌اکنون از وجود مشکلات زیادی رنج می‌برند که رفع شدن آنها، نیازمند همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی مختلف است تا موانع خدمت‌رسانی یکی پس از دیگری از پیش‌رو برداشته شود.

رئیس شورای شهر قره‌ضیاالدین در این مراسم اظهار داشت: شهر قره‌ضیاالدین با تعامل و همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی مختلف روز به روز در مسیر پیشرفت قرار گرفته و عقب‌ماندگی‌های ایجاد شده در بخش‌های مختلف با گذشت زمان جبران می‌شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان‌غربی در این مراسم با بیان اینکه 42 شهر در آذربایجان‌غربی وجود دارد گفت: از سال 1363 که شهرداری‌ها خودکفا شده‌اند تامین هزینه‌ها و مخارج شهرداری‌‌ها بر عهده شهرداران بوده و هر شهرداری که از فکر خلاق و کارآفرین برخوردار شود شهر را به بهترین شکل اداره می‌کند.

علی داداش‌زاده پرداخت به موقع عوارض را توسط مردم یکی از محل‌های تامین مخارج شهرداری‌ها عنوان کرد و گفت: دولت هم در تامین قسمتی از هزینه‌ها، شهرداری‌ها را یاری می‌کند.

وی به حضور 23 شهرداری شهرهای آذربایجان‌غربی در نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌های کشور در تهران اشاره کرد و افزود: در این نمایشگاه شهرداران استان موفق شدند با 30 سرمایه‌گذار قرارداد ببندند تا در طرح‌ شهرداری‌ها سرمایه‌گذاری کنند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول