اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتی و تنگستان:

وضعیت کنونی عمران شهری، زیبنده دشتی نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دشتی و تنگستان گفت: وضعیت کنونی عمران شهری واقعا زیبنده شهرستان دشتی نیست.

وضعیت کنونی عمران شهری، زیبنده دشتی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی سید محمدمهدی پورفاطمی صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دشتی ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان و در رأس همه نظام مقام معظم رهبری اظهار داشت: امسال وضعیت بودجه‌ای کمی با تاخیر انجام شد و ما باید بودجه را آخر سال می‌بستیم به خاطر یک سری مسائل بودجه دیرتر به مجلس رسید و بعد از آن هم انتخابات مجلس برگزار شد.

وی یادآور شد: چند ماه از زمان بودجه گذشته است و باید تلاش کنیم تا این چند ماهی که عقب هستیم جبران کنیم البته گرمای استان بوشهر برای ما خوب است اما برای استان‌هایی که سردسیر است مشکلاتی ایجاد خواهد شد.

پورفاطمی گفت: فرماندار دشتی جلسات متعددی را با تمام دستگاه‌ها گذاشته‌اند و با دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌ریزی خوبی برای جذب بودجه صورت گرفته است.

وی افزود: یکی از بخش‌های مهم مسئله کشاورزی است زیرا شهرستان دشتی قطب کشاورزی بوده و باید در سال‌های آینده نسبت به مسئله آبخیزداری یک فکر اساسی کنیم.

پورفاطمی خاطر نشان کرد: استان بوشهر استانی ممنوعه در رابطه با احداث حلقه چاه آبی است و این یکی از مشکلاتی است که در استان بوشهر وجود دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: از مدیران کل بارها خواسته‌ام پیشنهادات خود را اعلام کنند تا شاید یکی از پیشنهادات پذیرفته شود و ما باید بودجه سال 92 را از هم‌اکنون استارت بزنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از مدیران شهری در دشتی گفت: عمران شهری در شهرستان دشتی ضعیف است و باید راهی برای آن پیدا شود زیرا از هر کدام از کوچه‌ها که گذر می‌کنیم مردم اظهار نارضایتی می‌کنند.

پورفاطمی تصریح کرد: وضعیت کنونی عمران شهری واقعا زیبنده شهرستان دشتی نیست.

وی اضافه کرد: مردم فکر می‌کنند که بودجه دست بنده است و من باید بودجه را بیاورم، اما شهردار و شورای شهر پیگیری کنند و یک مسیری را انتخاب کنند تا با همدیگر این وضعیت را سر و سامان بدهیم.

پورفاطمی به نخستین اجلاس سران عدم تعهد در تهران اشاره کرد و یادآور شد: چه آمریکا بخواهد یا نخواهد جمهوری اسلامی عضو هیئت رئیسه اجلاس سران عدم تعهد است و این از برکت نظام جمهوری اسلامی و عنایت خاصه بقیةالله العظم و نائب بر حقش امام خامنه‌ای است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول