اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر کشور:

15 پروژه عمران شهری در اردبیل افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور وزیر کشور و استاندار جدید اردبیل 15 پروژه عمران شهری در اردبیل به بهره‌برداری رسید.

15 پروژه عمران شهری در اردبیل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که عصر امروز در بازار خشکبار فروشان اردبیل برگزار شد، مصطفی محمد نجار وزیر کشور 15 پروژه عمران شهری را در اردبیل با سرمایه‌گذاری 140 میلیارد ریال به بهره‌برداری رساند و همچنین تعداد 58 پروژه عمران شهری و فضای سبز در اردبیل به بهره‌برداری رسید.

این پروژه‌ها شامل بهسازی رودخانه بالقلو، پارک گردشگری شورابیل با 22 هزار متر مربع، بازار خشکبار فروشان با 8 هزار متر مربع و شامل 110 مغازه است.

در این مراسم همچنین بهسازی معابر سطح شهر اردبیل، اجرای کانال‌های هدایت آب‌های سطحی، احداث پارک و فضای سبز، نصب و راه‌اندازی کارخانه سنگ‌شکن و آسفالت، نورپردازی و زیباسازی پل‌های روگذر و المان‌های شهری، تهیه و نصب سخت‌افزارهای مورد نیاز شهرداری الکترونیک، تملک و اجرای تقاطع‌های شهر، بهسازی و زیباسازی محوطه ترمینال مسافربری بین شهری در مجموع با هزینه‌کرد 466 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فارس، در این مراسم شهردار اردبیل در سخنانی گفت: شورای شهر و شهرداری در ادامه خدمات بی‌منت خود امسال نیز با تلاش و همتی مضاعف کار عمرانی و اجرایی بی‌نظیری را به سرانجام رساندند که ما در مناسبت هفته دولت تا هفته دفاع مقدس این پروژه‌ها را به بهره‌برداری می‌رسانیم.

صدیف بدری افزود: تاکنون شورا و شهرداری اردبیل با افزایش 45 درصدی اعتبارات در سال 91 سعی کرده است طرح‌های عمرانی و پروژه‌های مصوب شهری را به سرعت عملیاتی کرده و در تمام نقاط استان بیش از 380 پروژه عمران شهری را در دست اجرا و اقدام داشته باشد.

وی تصریح کرد: به جرأت می‌توان گفت که شهر اردبیل به کارگاه عمرانی تبدیل شده به طوریکه در شش ماه اول امسال ما در دو مرحله افتتاح پروژه‌های عمران شهری را شاهد بودیم.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول