اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان تاکید کرد

ایمن‌سازی معابر از سوی ستاد عمران شهری ‌/فوت 11 نفر در معابر زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان بر ضرورت ایمن‌سازی معابر از سوی ستاد عمران شهری زنجان تاکید کرد.

ایمن‌سازی معابر از سوی ستاد عمران شهری ‌/فوت 11 نفر در معابر زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مقصود شمس‌آذر ظهر امروز در جلسه ستاد عمران شهری اظهار کرد: در سال گذشته 21 نفر از عابران پیاده در معابر استان زنجان کشته شدند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 10 عابر پیاده در معابر شهر زنجان فوت کردند، افزود: در شش ماهه نخست سال جاری نیز 11 عابر پیاده در معابر شهری استان زنجان فوت کرده‌اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان بر ضرورت ایمن‌سازی معابر تاکید کرد و گفت: معابر مدارس نیز باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در اجرای پروژه‌های عمران شهری باید به مناسب‌سازی معابر توجه شود، خاطرنشان کرد: با ایمن‌سازی معابر آمار تلفات عابر پیاده کاهش می‌یابد.

*ترافیک شهر زنجان موجب بروز مشکلات شهری شده است

شمس‌آذر با اشاره به اینکه در حال حاضر ترافیک در برخی محدوده‌های شهر زنجان از جمله تقاطع‌های جهاد، مدرس، روزبه و دانشسرا مطلوب نیست، تصریح کرد: وجود گره‌های ترافیکی، مردم را با مشکلاتی مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه تردد کامیون‌ها و ماشین‌آلات در کمربندی شمالی زنجان چهره شهر را نامطلوب کرده است، خاطرنشان کرد: این امر مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول