اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

380 پروژه عمران شهری در حال اجراست

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت:‌ در حال حاضر 380 پروژه بزرگ و کوچک در حوزه عمران شهری در اردبیل در حال اجراست.

380 پروژه عمران شهری در حال اجراست

صدیف بدری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این پروژه‌ها با اعتبار 57 میلیارد تومان در دست اقدام است که بیشترین برنامه در حوزه آسفالت‌ریزی است که بودجه حوزه آسفالت در سال جاری دو برابر افزایش یافته است.

وی با اعلام اینکه از 57 میلیارد تومان اعتبار عمرانی شهرداری 20 میلیارد تومان به آسفالت اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: در 4.5 ماه گذشته با همت پیمانکاران و تلاشگران عرصه عمران شهری 65 تا 70 درصد کارهای آسفالت‌ریزی و عمران شهری تحقق یافته است به طوری که این امر به رضایت نسبی آحاد مردم منجر شده است.

شهردار اردبیل رضایت مردم و معتمدان را یک نعمت بزرگ در تقویت کار و روحیه‌بخشی توصیف کرد و یادآور شد: در همین مدت 14 پروژه افتتاح شده و بیش از 9 میلیارد تومان برای اجرای آنها هزینه شده است که شاخص‌ترین آنها تقاطع غیر‌هم‌سطح ارجستان و کارخانه آسفالت شهرداری بوده است.

این مسئول با اعلام اینکه شهر اردبیل به کارگاه سازندگی، کار و تلاش تبدیل شده است، گفت: ما به صورت روزانه فعالیتمان در معرض دید عموم مردم است و خیز دوم ما در تکمیل پروژه‌ها هفته دولت است که امیدواریم طرح‌ها و پروژه‌ها به ثمر بنشیند.

شهردار اردبیل با اعلام اینکه از 57 میلیارد تومان اعتبار عمرانی تاکنون به ارزش 37 میلیارد تومان کار اجرایی تعریف شده و به مرحله اجرا رسیده است، در گفت‌و گو با خبرنگار فارس افزود: هر ماه به طور میانگین 8.5 میلیارد تومان کار عمرانی در استان صورت گرفته است که به جرأت می‌توان گفت هیچ دستگاهی در استان به این اندازه کار عمرانی و اجرایی انجام نداده است.

بدری بیان داشت: این فعالیت‌ها و اقدامات هر لحظه و هر ساعت در معرض دید عموم مردم است و برخلاف کارهای عمرانی دیگر دستگاه‌ها فعالیت‌ها، تلاش و جهد ما در معرض عموم مردم است به طوری که 27 میلیارد تومان کار عمرانی انجام شده نشان می‌دهد که زمینه و بستر‌ کار عمرانی در شهر اردبیل بسیار گسترده است.

این مسئول با اعلام اینکه 40 درصد جمعیت استان در شهر اردبیل و در مجموع 60 درصد جمعیت از خدمات ارائه شده در این شهر بهره‌مند می‌شوند، ادامه داد: اردبیل توجه ویژه مسئولان کشوری و استانی را می‌طلبد تا از اعتبار دولتی بیشتری نیز برخوردار شود چرا که ما در این شهر روزانه به بیش از 750 هزار نفر به شکل مستقیم و غیر‌مستقیم خدمات ارائه می‌کنیم.

شهردار اردبیل با اعلام اینکه در 4.5 ماه گذشته در تمام مناطق شهر کارهای عمرانی و خدماتی انجام شده است، افزود: ما نیز به مشکلات و معضلات اقتصادی دولت و برخی فشارهای ناشی از تحریم واقف هستیم ولی امیدواریم اعتبار دولتی وعده داده شده به سرعت تخصیص یابد تا در ادامه کار با چالش و مانع روبرو نشویم.

بدری در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس اظهار داشت:‌ در چنین شرایط اقتصادی و محدودیت منابع شهرداری اردبیل با ایثار و گذشت مسئولیت‌ها و کارها را انجام می‌دهد و در حالی که هیچ دستگاهی رقمی اعتبار 91 دریافت نکرده است ما به سرعت کار عمرانی و اجرایی می‌کنیم.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول