اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرکرد خبر داد

شهرداری شهرکرد مجری 40 پروژه عمران شهری است

خبرگزاری فارس: شهردار شهرکرد از اجرای همزمان 40 پروژه عمرانی شهری در این شهر خبر داد.

شهرداری شهرکرد مجری 40 پروژه عمران شهری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نورالله غلامیان بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: شهرداری شهرکرد با تمام قوا در حال ارائه خدمات به شهروندان شهرکرد است، ولی با توجه به زندگی شهری امروز، نیازمند خدمات روز افزون است.

وی با اشاره به بودجه سال‌جاری شهرداری شهرکرد، گفت: بودجه شهرداری شهرکرد برای سال‌جاری 425 میلیارد و 750 میلیون ریال در نظر گرفته شده است که از این میزان تأمین بودجه هفت سازمان وابسته به شهرداری و برج‌های دوقلو که بالغ بر 150 میلیارد تومان است، هزینه خواهد شد.

غلامیان با اشاره به بودجه برخی از سازمان‌های وابسته به شهرداری، خاطرنشان کرد: بودجه سازمان تاکسی‌رانی 3 میلیارد و 914 میلیون ریال تخصیص داده شده است که 400 میلیون ریال آن را شهرداری شهرکرد تقبل کرده است.

شهردار شهرکرد ادامه داد: بودجه سازمان آتش‌نشانی نیز در حدود 15 میلیارد و 795 میلیون ریال در نظر گرفته شده است که 8 میلیارد آن را شهرداری تأمین خواهد کرد.

وی بودجه سازمان فضای سبز شهری را 37 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از این میزان  25 میلیارد ریال آن را شهرداری تقبل کرده است، چراکه تاکنون عملکرد سازمان فضای سبز بسیار مطلوب بوده است.

غلامیان سرانه فضای سبز شهرداری شهرکرد را 17 مترمربع برشمرد و گفت: این در حالیست که سرانه عمومی فضای سبز در سطح کشور 12 مترمربع برآورد شده است.

وی از ساماندهی بازار میوه و تره‌بار خبر داد و گفت: بازار میوه و تره بار در شهرکرد در محله فردوسی شمالی، بازار ولی عصر جنوبی ساماندهی شدند و 20 غرفه نیز به زودی به میادین میوه و تره بار اضافه خواهد شد.

غلامیان تعداد پروژه‌های عمرانی این شهرداری را 40 پروژه اعلام کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین این پروژه‌ها پروژه برج‌های دوقلو، ادامه بلوار آیت الله کاشانی و اتصال آن به میدان معلم، تداوم کمربندی شرق شهرکرد، تأمین روشنایی آن منطقه و عقب نشینی خیابان ملت است.

وی با اشاره به اجرای پروژه برج‌های دوقلو، گفت: برج‌های دو قلو شهرکرد یک پروژه عظیم است که تنها دارای شش طبقه پارکینگ است، این طرح بعضا ایراداتی نیز دارد، ولی این ایرادات اساسی نیست و به راحتی قابل حل است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول