اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

50 میلیارد تومان عمران شهری به زودی جذب می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: با پیگیری‌های مستمر و قول مساعد وزیر کشور قرار است به زودی مبلغ 50 میلیارد تومان مصوبه سفر چهارم رئیس جمهور به شهرداری‌های استان تخصیص پیدا کند.

50 میلیارد تومان عمران شهری به زودی جذب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری‌بنه خلخال عصر امروز در نشست شوراها و جمعی از شهرداران شهرهای خلخال و کوثر اظهار داشت: این مبلغ در سفر چهارم رئیس جمهور به استان مصوب شده بود که با گذشت یک سال هنوز این مبلغ اختصاص نیافته است که ما این امر را به جد و از اولین حضورمان در مجلس پیگیری کردیم تا با تأمین آن بخشی از محرومیت‌ها در شهرهای مختلف استان از بین رود و شهرداری‌ها توان آسفالت خیابان‌ها، معابر و کوچه‌ها را داشته باشند.

وی تصریح کرد: بعد از تاکیدات نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بنده به همراه سایر نمایندگان این موضوع را با شخص رئیس جمهور در چندین مرحله در میان گذاشتیم و آنها قول دادند تا چند روز آینده این مبلغ به شهرداری‌ها اختصاص یابد.

جعفری‌بنه خاطر نشان کرد: ما نیز معتقدیم که شهرداری‌ها با کمبود منابع درآمدی با مشکلات عدیده‌ای در کارهای عمرانی و هزینه‌کرد آسفالت خیابان‌ها و معابر روبه‌رو هستند که انتظار می‌رود با تأمین این رقم بخشی از مشکلات آنها برطرف شود.

این مسئول اضافه کرد: قرار است این رقم به صورت عادلانه و به تناسب جمعیت شهرهای مختلف تقسیم شود تا شهرداران بتوانند این مبلغ را صرف عمران و آبادانی شهرها و مناطق مختلف استان کنند.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: آنچه شوراها و شهرداری‌ها باید بیشتر به آن توجه کنند کسب رضایت مردم با انجام خدمات شبانه‌روزی است که امیدواریم در سال پایانی عمر شورای سوم این امر دچار برخی تبلیغات سیاسی و انتخاباتی نشود.

به گزارش فارس، رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل در ادامه ضرورت جبران خسارات ناشی از سیل و برخی بلایای طبیعی در منطقه را خاطر نشان کرد و ادامه داد: بنده در زمان استانداری صابری نیز بارها این موضوع را پیگیری کردم ولی متأسفانه نه تنها جبران خسارتی صورت نگرفته بلکه به وزارت کشور نیز گزارشی ارایه نشده و در این زمینه ضعف پیگیری‌ها را شاهد هستیم.

جعفری‌بنه با ابراز تأسف از کاهش چشمگیر اعتبارات بخش کشاورزی از استاندار جدید خواست نهایت اهتمام را در توجه به بخش کشاورزی انجام دهند تا زارعان و باغداران بیشتر از این متضرر نشوند.

انتهای پیام/ب20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول