اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تبلیغات اسلامی رفسنجان:

والدین فرزندان را در مقابله با جنگ نرم هدایت کنند

خبرگزاری فارس: اکنون که دشمن از طریق جنگ نرم به وسیله ماهواره و اینترنت و دیگر ابزار به منظور تسخیر افکار فرزندان ما وارد شده‌ است، والدین باید حواس خود را جمع کنند تا فرزندانشان تسلیم این جنگ نشوند.

والدین فرزندان را در مقابله با جنگ نرم هدایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، سید‌ محمود حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم جشن روز کودک‌، کودکان را گل‌های زیبا و آینده‌سازان مملکت اسلامی خواند و اظهار داشت: به فرموده یکی از بزرگان دینی "فرزندان مانند گل‌های باغچه هستند که مرتب نیازمند رسیدگی و غفلت از آنها موجب پریشانی و پژمردگی آنها می‌شود."

وی خاطر‌نشان کرد: کودکان مانند درخت کاج و سرو نیستند که هر چه بیشتر به آنها آب بدهیم یا اصلا از آنها مراقبت نکنیم، از پای نیفتند، بلکه تغییرات در آنها دگرگونی ایجاد می‌کند، لذا باید بکوشیم که تربیت و شخصیت فرزندمان دچار خدشه نشود.

حسینی بیان داشت: مربیان مهد کودک‌ها از اساتید دانشگاه‌ها نیز کار مهم‌تری دارند، زیرا فرزندان ما از دوران کودکی تعلیم‌پذیر هستند و هر‌گونه که تعلیم یابند، آنرا به کار می‌برند.

وی‌ اذعان کرد: موسسان مهد کودک‌ها نیز رسالت سنگینی بر دوش دارند و باید تمام تلاش خود را به کار برند تا امانت‌هایی که به آن‌ها سپرده شده به خوبی تحویل خانواده ‌دهند.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان ابراز داشت: کشف استعداد در کودکان و شکوفا کردن آن می‌تواند زمینه رشد و بالندگی آن‌ها را فراهم کند.

وی اذعان داشت: اکنون که دشمن از طریق جنگ نرم به وسیله ماهواره و اینترنت و دیگر ابزار به منظور تسخیر افکار فرزندان ما وارد شده است، والدین باید حواس خود را جمع کنند تا فرزندانشان تسلیم این جنگ نشوند.

حسینی ابراز داشت: باید به وسیله زمینه‌هایی که انقلاب اسلامی برای رشد و شکوفایی آن‌ها فراهم کرده برای آبادانی کشور گام بردارند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول