اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس:

خبرگزاری فارس با جنگ نرم مقابله کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: فعالان خبرگزاری فارس باید در مقابله با جنگ نرم شرکت‌کرده و رسانه‌های مغرض را مغلوب کنند.

خبرگزاری فارس با جنگ نرم مقابله کند

موید حسینی‌صدر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از طریق فضاسازی رسانه‌ای و تبلیغات سوء این هدف را دنبال می‌کنند که اوضاع کشورمان را تیره و تار نشان دهند، از این رو خبرگزاری فارس در بی‌اثر کردن این فتنه‌ها نقش بی‌بدیلی دارد.

وی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی و در راس آنها آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی به دنبال القای این مفهوم به جهانیان هستند که کشور ما در اوضاع اقتصادی نگران‌کننده و انزوای سیاسی قرار گرفته است، حال آنکه چندی پیش با برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها، رسانه‌های مهم خبری دنیا این رویداد مهم را مخابره کرده و به این ادعاها خط بطلان کشیدند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه رسانه‌های دلسوز داخلی باید برای ترسیم چهره واقعی کشورمان تلاش کنند، اضافه کرد: نشریات سراسری، محلی، خبرگزاری‌ها و ... در این ارتباط مسئولیت سنگین بر دوش دارند، چون باید نقشه‌های شوم دشمن را خنثی می‌کنند.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس نقد منصفانه را وظیفه یک رسانه بی‌طرف دانست و خاطرنشان کرد: خودداری از سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی مشکلات یکی از مهم‌ترین رسالت‌های یک رسانه قلمداد می‌شود که خبرگزاری فارس در این راستا قدم برداشته است.

حسینی صدر واحد امور استان‌ها در این خبرگزاری را یکی از نقاط عطف این رسانه عنوان کرد و بیان داشت: در این خبرگزاری ظرفیت مناسبی فراهم شده است تا مشکلات و چالش‌های مناطق مختلف کشور حتی تا دور دست‌ترین نقطه‌ها اطلاع‌رسانی شود که می‌توان با فعال‌سازی هر چه بیشتر این بخش برای عمران کشور تلاش کرد.

وی با بیان اینکه در دولت نهم و دهم برای ارائه خدمات‌ عمرانی، سازندگی و .. تلاش زیادی شد اظهار داشت: سزاوار نیست فقط بر روی نقاط ضعف و مشکلات تاکید کرد، بلکه اطلاع‌رسانی این خدمات نیز باید بیشتر و بهتر مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول