اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

پیچیدگی جنگ نرم اعمال هوشیارانه می‌طلبد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: باید در میدان جنگ نرم که پیچیدگی‌های بسیاری دارد مانند حماسه دوران دفاع مقدس با هوشیاری عمل کنیم و شکستی دیگر را به دشمن و بدخواهان نظام تحمیل کنیم.

پیچیدگی جنگ نرم اعمال هوشیارانه می‌طلبد

احمد سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: انقلاب ما موجب حرکتی برای رهایی از سیطره شرق و غرب در جهان شد و به همین دلیل نظام اسلامی ما از ابتدا دشمنان زیادی پیدا کرد.

وی ابراز داشت: با انقلاب اسلامی ایران روحیه مقاومت، ایثار و زیر بار ستم و جور استکبار نرفتن،‌ حیات تازه‌ای در جهان یافت و این اتفاق موجب هراس قلدران و زورگویان عالم شد. 

سعیدی عنوان کرد: به همین دلیل از همان آغاز انقلاب اسلامی‌ نظام ما مورد تهدید قدرت‌های غاصب قرار گرفت و اکنون نیز که موج بیداری اسلامی در ملت‌ها آغاز شده ‌و به تاسی از تفکر انقلاب اسلامی‌، حکومت‌های دست نشانده کشورشان را ساقط می‌کنند‌، تهدیدات علیه جمهوری اسلامی ایران بیشتر از همیشه شده است. 

وی تصریح کرد: جنگ تحمیلی اوج کینه دشمن بود که می‌خواست با این اقدام جمهوری اسلامی را نابود کند، ما در این دفاع نا‌برابر و بر‌اساس اسناد موجود با بیش از 40 کشور جنگیدیم، اما ایمان، ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان ما، مقاومت آحاد مردم و رهبری امام راحل‌، نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرد و شکستی سنگین در جبهه جنگ سخت بر آنها تحمیل شد.

سعیدی افزود: پس از این شکست‌ تئوریسین‌های دشمن به فکر طراحی جنگی دیگر بر آمدند و نقشه شوم آنها در قالب جنگ نرم اجرایی شد.

وی تصریح کرد: جنگ نرم، مقابله با ارزش‌ها و باورهاست در جنگ نرم اهداف دشمن‌، باورها‌، افکار و اندیشه‌های متعالی برگرفته از آرمان‌های انقلابی آحاد مردم است‌، آنها با استفاده از قدرت هنر و با استفاده ابزاری از همه امکانات‌، نقشه تخریب ارزش‌های ما را به آرامی و البته به صورت پیوسته تدارک دیده‌اند.

سعیدی عنوان کرد: باید در این میدان که پیچیدگی‌ها و ریزه‌کار‌ی‌های بسیاری دارد، نیز مانند حماسه دوران دفاع مقدس با هوشیاری عمل کنیم و شکستی دیگر را به دشمن و بدخواهان نظام تحمیل کنیم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول