اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌رئیس هیئت فوتبال قزوین:

بانوی قزوینی به اردوی تیم ملی فوتسال دعوت شد

خبرگزاری فارس: نایب‌رئیس هیئت فوتبال استان قزوین از حضور فاطمه اعتدادی بانوی فوتبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان خبر داد.

بانوی قزوینی به اردوی تیم ملی فوتسال دعوت شد

آمنه محمودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با نظر شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان، اعتدادی به همراه 14 بازیکن برای حضور در این اردو فراخوانده شد.

وی افزود: این اردو از امروز تا هشتم آبان ماه در مهمانسرای شماره دو کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.

محمودی عنوان کرد: فهیمه زارعی، نسیمه غلامی، سهیلا ملمولی، فرزانه توسلی، نسترن مقیمی، مهسا درویش، بهناز خیاط، فرشته کریمی، نیلوفر اردلان، لیلا اقبالی، الناز آرمات، سپیده زرین‌راد، پریا نوروزی و آرزو صدقیانی‌زاده از دیگر ملی‌پوشان کشورمان هستند که به همراه اعتدادی در این اردو حضور خواهند داشت.

نایب‌رئیس هیئت فوتبال استان قزوین یادآور شد: تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان خود را برای حضور در تورنمنت جهانی که آذرماه سال جاری در کشور پرتغال برگزار می‌شد، آماده می‌کند.

وی تصریح کرد: اعتدادی یکی از بهترین و آماده‌ترین مهاجمان حال حاضر تیم ملی فوتسال کشورمان به شمار می‌رود که در بازی‌های تدارکاتی تیم ملی مقابل رقیبان در ماه‌های اخیر توانسته علاوه بر گل‌زنی در امر بازی‌سازی نیز تیم ملی را یاری کند.

محمودی با اشاره به توانایی و استعداد بالای این بانوی شایسته قزوینی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: اعتدادی در دو فصل متوالی رقابت‌های لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور موفق شد عنوان بهترین گل‌زن این مسابقات را کسب کند.

وی با اشاره به عملکرد درخشان بانوان فوتبالیست استان از بهناز طاهرخانی یاد کرد و افزود: این بانوی ارزنده قزوینی نیز در حال حاضر تیم ملی فوتبال کم‌تر از 19 سال دختران کشورمان را در رقابت‌های قهرمانی آسیا همراهی می‌کند.

نایب‌رئیس هیئت فوتبال استان اظهار امیدواری کرد: با وجود دو بازیکن ارزشمند در سطح تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال کشورمان می‌توان به افق ورزشی این بانوان در سطح استان امیدوار بود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول