اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته آموزش هیئت فوتبال استان قم خبر داد

برگزاری دوره آموزش مربیان فوتسال در قم

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته آموزش هیئت فوتبال استان قم از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مربیان فوتسال قم خبر داد.

برگزاری دوره آموزش مربیان فوتسال در قم

حسن گنجیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در ادامه برنامه‌های این کمیته به منظور افزایش دانش روز فوتبال و فوتسال استان قم، کارگاه آموزشی ویژه مربیان فوتبال و فوتسال استان با تدریس قدرت‌الله باقری برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در این کارگاه که با موضوع برنامه جامع گرم کردن و با همت کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد بیش از 50 نفر از مربیان قم شرکت داشتند.      

دبیر کمیته آموزش هیئت فوتبال استان قم در ادامه از برگزاری دوره مربیگری سطح یک فوتسال آسیا در قم خبر داد و بیان داشت: این دوره نیز پیش از برگزاری کارگاه آموزشی برنامه جامع گرم کردن با تدریس ناصر صالح مدرس فدراسیون فوتبال و AFC برگزار شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای افزایش دانش مربیان فوتبال و فوتسال استان قم عنوان کرد: تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که قوی‌تر و موفق‌تر از قبل در راستای افزایش دانش نیروی انسانی مرتبط با فوتبال قم گام برداریم.

گنجیان عنوان داشت: در این مسیر اقدامات مختلفی از سوی کمیته آموزش هیئت فوتبال استان قم البته با پشتوانه و دلگرمی مسئولان هیئت، در چند سال اخیر انجام گرفته است که از جمله آن می‌توان به برگزاری کلاس‌های آموزش مربیگری و داوری و همچنین ارتقای مدارک مربیان و داوران فوتبال استان اشاره کرد.

وی ابراز کرد: مدت‌ها بود که در قم کلاس‌های درجه بالای مربیگری رشته فوتبال برگزار نمی‌شد اما در سال‌های اخیر این هیئت با تلاش فراوان و حمایت‌های کمیته آموزش فدراسیون فوتبال دوره‌های درجه A و B فوتبال آسیا را در قم برگزار کرده است.

گنجیان یادآور شد: از سوی دیگر دوره‌های مربیگری درجه‌های C و D را در سال‌های اخیر در چند نوبت در قم برگزار کرده‌ایم که این مهم موجب شد تا بسیاری از مربیان فعال در فوتبال و فوتسال استان دانش خود را زیر نظر مدرسان برجسته و با دانش فدراسیون ارتقاء دهند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول