اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تعطیلات 46 روزه لیگ برتر فوتسال

شاگردان باقری برای قهرمانی فوتسال به اردو می‌روند

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در تعطیلات لیگ برتر فوتسال اردوی آماده‌سازی خود را در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی لیگ چهاردهم برپا می‌کند.

شاگردان باقری برای قهرمانی فوتسال به اردو می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم تیم فوتسال صبای قم یکی از 13 تیم حاضر در بازی‌های لیگ چهاردهم فوتسال باشگاه‌های کشور است که با توجه به زمان اندک باقی‌ مانده تا آغاز هفته دهم این مسابقات از امروز تمرینات منظمی را به منظور تقویت خود برای بازی حساس با حفاری اهواز برگزار می‌کند.

اما در حالی که تعطیلات هفت هفته‌ای مسابقات لیگ برتر روز دوم آذر ماه به پایان می‌رسد و تیم‌های لیگ برتری از روزهای آغازین سومین ماه فصل تابستان بازی‌های هفته دهم را برگزار می‌کنند، تیم فوتسال صبای قم برای تعطیلات لیگ برتر برنامه‌ریزی کرده است.

در این اردوی تدارکاتی که در شهر مقدس قم برگزار می‌شود و تا بازی بعدی صبا مقابل حفاری به طول می‌انجامد، بازیکنان تیم فوتسال صبای قم زیر نظر دکتر قدرت‌الله باقری مربی تیم به برنامه‌های آماده‌سازی خود خواهند پرداخت.

برای کسب آمادگی بیشتر به منظور حضوری موفق در ادامه بازی‌های چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کادر فنی تیم صبای قم در اردوی آماده‌سازی این تیم در نظر گرفتن برنامه‌های آمادگی جسمانی و بدنی بازیکنان است و در کنار آن تمرینات تاکتیکی تیم صبا برگزار می‌شود.

از سوی دیگر بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط کادر فنی تیم فوتسال صبای قم، این تیم علاوه بر تمرینات مستمر، چند بازی تدارکاتی نیز برگزار خواهد کرد تا بازیکنان این تیم از نظر شرایط مسابقه محک بخورند و به خوبی آماده بازی حساس هفته دهم لیگ برتر شوند.

صبای قم در حالی از امروز به اردوی آماده‌سازی خواهد رفت که پس از آن باید به ترتیب در سه هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر، برابر تیم‌های فوتسال شرکت ملی و حفاری ایران، هلال احمر آذربایجان شرقی و گاز خوزستان بازی کند.

شاگردان قدرت‌الله باقری برای قهرمانی نیم فصل دیدارهای حساسی در قم و همچنین در خارج از خانه مقابل حریفان خود در پیش دارند و این بازی‌های فشرده سبب شده است تا کادر فنی صبا اردوی آماده‌سازی خود را برای تقویت تیم به منظور بازی‌های حساس آتی در نظر بگیرند.

صبای قم هم‌اکنون با شش پیروزی، یک تساوی و یک باخت و کسب 19 امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است در حالی که تیم‌های صنایع گیتی پسند اصفهان و حفاری اهواز با 18 و 17 امتیاز در رده‌‌های بعدی ایستاده‌اند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول