اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت فوتبال قزوین:

به صعود تیم فوتسال کاسپین قزوین به لیگ برتر امیدواریم

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت فوتبال استان قزوین گفت: به صعود تیم فوتسال کاسپین قزوین به لیگ برتر امیدوار هستیم و برای تحقق آن تلاش می‌کنیم.

به صعود تیم فوتسال کاسپین قزوین به لیگ برتر امیدواریم

اکبر سکاکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور شانزده تیم در دو گروه هشت تیمی برگزار می‌شود، اظهار کرد: تیم هیئت فوتبال قزوین در گروه الف این رقابت‌ها با تیم‌های صدرای شیراز، ماکوجوان آذربایجان غربی، هومن سازی ماهشهر، تعاونی مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان، استیل آذین تهران، مقاومت کرمان و هیئت فوتبال اصفهان هم گروه شد.

وی تصریح کرد: تیم هیئت فوتبال قزوین به احتمال زیاد با نام تیم کاسپین در فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور شرکت می‌کند.

سکاکی ادامه داد: با توجه به قرعه‌کشی صورت گرفته و با اعلام نظر فدراسیون این بازی‌ها از بیستم مهرماه جاری آغاز می‌شود که در حال حاضر برنامه و زمان‌بندی دیدارهای تیم‌های شرکت‌کننده هنوز اعلام نشده است.

دبیر هیئت فوتبال استان قزوین با اشاره به اینکه تیم هیئت فوتبال قزوین سال گذشته یکی از مدعیان صعود به لیگ بالاتر بود، افزود: متأسفانه این تیم در آخرین بازی‌های خود با بدشانسی جواز حضور به دیدارهای پلی آف و حضور در لیگ برتر را از دست داد.

سکاکی عنوان کرد: امسال هم با برنامه‌ریزی‌هایی که مسئولان تیم هیئت فوتبال قزوین تدارک دیده‌اند تلاش می‌کنیم با انجام بازی‌های منطقی و حساب شده جواز حضور در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را کسب کنیم.

دبیر هیئت فوتبال استان قزوین با اشاره به حضور تیم کاسپین قزوین در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور گفت: اگر چه تیم کاسپین قزوین در هفته سوم این رقابت‌ها در تهران با دو گل نتیجه را به تیم مقاومت این شهر واگذار کرد، ولی تیم کاسپین قزوین تیم جوان و با انگیزه‌ای است که بازیکنان این تیم در بازی‌های آینده با فراموش کردن این شکست می‌توانند روند پیروزی‌های خود را ادامه دهند.

وی افزود: تیم کاسپین از دو دیدار قبلی خود با یک نتیجه تساوی مقابل نفت و گاز گچساران و یک پیروزی مقابل دریای محمودآباد مازندران با چهار امتیاز شرایط خوبی در جدول این بازی‌ها دارد و این شکست چیزی از ارزش‌های بازیکنان و کادر فنی تیم کاسپین قزوین کم نمی‌کند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول