اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازی مقابل تیم بانوان اسلامشهر صورت گرفت

گل‌زنی بانوی فوتسالیست قزوینی در بازی دوستانه تیم ملی

خبرگزاری فارس: نایب‌رئیس هیئت فوتبال استان قزوین از گل‌زنی بانوی فوتسالیست استان قزوین در بازی دوستانه تیم ملی فوتسال کشورمان خبر داد.

گل‌زنی بانوی فوتسالیست قزوینی در بازی دوستانه تیم ملی

آمنه محمودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: فاطمه اعتدادی فوتسالیست شایسته استان در جریان بازی دوستانه تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل تیم بانوان اسلامشهر که با نتیجه 9 بر صفر به پایان رسید، زننده دو گل از گل‌های زده تیم فوتسال بانوان کشورمان بود.

وی با اشاره به اینکه اعتدادی در حال حاضر تمرینات آماده‌سازی مناسبی را در اردوی تیم‌های ملی پشت سر می‌گذارد، افزود: این بانوی شایسته 26 و 27 مهر تیم ملی بانوان کشورمان را در دیدار مقابل تیم روسیه همراهی می‌کند.

محمودی با اشاره به اینکه اعتدادی یکی از مهاجمان خوب تیم ملی فوتسال کشورمان به شمار می‌رود، اظهار کرد: این بازیکن قرار است به همراه تیم ملی بانوان آذر ماه سال جاری در تورنمنت فوتسال کشور پرتغال که با حضور هشت تیم برتر دنیا برگزار می‌شود، شرکت کند.

نایب‌رئیس هیئت فوتبال استان با اشاره به اینکه اعتدادی عنوان بهترین گل‌زن لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور را در اختیار دارد، افزود: وی یکی از آماده‌ترین مهاجمان حال حاضر فوتیال بانوان کشورمان محسوب می‌شود که امیدوار هستیم بتواند در مسابقات پیش روی تیم ملی با اقتدار توانایی‌های خود را به حریفان نشان دهد.

وی همچنین وضعیت فوتبال بانوان استان را مطلوب توصیف کرد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر بهناز طاهرخانی با دعوت کادر فنی به اردوی زیر 19 سال دختران کشورمان دعوت شده است.

نایب‌رئیس هیئت فوتبال استان با بیان اینکه طاهرخانی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان، تیم ملوان بندر انزلی را همراهی می‌کند، افزود: با مسئولان این تیم توافق کرده‌ایم که به محض آغاز رقابت‌های لیگ برتر فوتسال این بازیکن به جمع تیم ما اضافه شود.

وی روند فعلی ورزش بانوان استان در فوتبال و فوتسال را مناسب ارزیابی کرد و یادآور شد: خوشبختانه استقبال از این رشته ورزشی با توجه به کسب عنوان‌های سومی و نایب قهرمانی لیگ برتر زیاد شده و همین امر موجبات ترقی و پیشرفت بانوان را در پی دارد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول