اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم فوتسال صبای قم عنوان کرد

پیگیری روند آماده‌سازی صبا برای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال

خبرگزاری فارس: مدیر تیم فوتسال صبای قم گفت: آماده‌سازی صبا برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به خوبی دنبال می‌شود.

پیگیری روند آماده‌سازی صبا برای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال

ناصر شریفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های متنوع کادر فنی تیم فوتسال صبای قم برای بهبود آمادگی بازیکنان این تیم تا دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتسال تصریح کرد: ما تا دیدار حساس هفته دهم با تیم فوتسال حفاری اهواز 29 روز دیگر فرصت داریم.

وی ادامه داد: در این فرصت بازیکنان ما زیر نظر کادر فنی به اردوی آماده‌سازی رفته و تمام مراحل فنی و تاکتیکی تیم و همچنین کارهای آمادگی جسمانی زیر نظر دکتر قدرت‌الله باقری مربی پرتلاش تیم انجام می‌شود.

مدیر تیم فوتسال صبای قم ابراز داشت: رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به دلیل حضور تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی 2012 که از روز دوازدهم آبان ماه آغاز می‌شود، در حال حاضر تعطیل است و این تعطیلی به نفع برخی تیم‌ها خواهد بود.

وی یادآور شد: بعد از آخرین بازی که تیم ما با دبیری تبریز در چارچوب دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتسال داشت، استراحت بسیار خوبی از سوی کادر فنی برای بازیکنان در نظر گرفته شد و اکنون همه آنها با روحیه‌ای شاداب در تمرینات حضور دارند.

شریفی عنوان داشت: انجام دیدارهای تدارکاتی هم‌زمان با تمریناتی که بازیکنان ما در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار می‌کنند از دیگر اهداف کادر فنی در فرصت یک ماه باقی مانده تا دیدار برابر حفاری اهواز است.

وی تصریح کرد: انتظار مردم و هواداران فوتسال از تیم صبای قم این است که حرکت بسیار خوب و قدرتمندانه‌ای که در راه کسب عنوان قهرمانی مسابقات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور آغاز کرده است را با جدیت ادامه دهد.

تیم فوتسال صبای قم بعد از پایان رقابت‌های جام جهانی فوتسال که در تایلند برگزار خواهد شد، در دهمین هفته از دور رفت چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باید روز دوم آذر ماه در اهواز به مصاف تیم شرکت ملی و حفاری برود در حالی که هم‌اکنون در جدول رده‌بندی تیم صبای قم با 19 امتیاز در صدر قرار داشته و حفاری اهواز با 17 امتیاز در رده سوم جای دارد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول