اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین المپیاد روستائیان کاشان

بانوان فوتسالیست چناری قهرمان شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی محلی شهرستان کاشان از کسب عنوان قهرمانی تیم فوتسال بانوان روستای چنار در دومین المپیاد فرهنگی ورزشی روستائیان کاشان خبر داد.

بانوان فوتسالیست چناری قهرمان شدند

سید علی افراشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال دومین المپیاد فرهنگی ورزشی روستائیان کاشان با عنوان جام بصیرت اظهار داشت: تیم فوتسال بانوان روستای چنار کاشان در دیدار فینال این رقابت‌ها که در سالن ورزشی کوثر کاشان برگزار شد توانست با غلبه بر تیم فوتسال بانوان روستای علوی عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: مسابقات فوتسال المپیاد فرهنگی ورزشی روستائیان کاشان در بخش بانوان بعد از انجام 44 بازی با قهرمانی تیم روستای چنار، نایب قهرمانی روستای ورکان و سومی روستای علوی به پایان رسید.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها، 10 تیم روستای آرنجن، چاله‌قره، ورکان، جوشقان و آرزان در گروه «الف» و تیم‌های روستای علوی، چنار، جوینان، ویدوج و تتماج در گروه «ب» به دیدار یکدیگر رفتند که در پایان مرحله مقدماتی چهار تیم روستای ورکان و آرنجن از گروه «الف» و تیم‌های روستای چنار و علوی از گروه «ب» به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند.

افراشی اضافه کرد: در مرحله نیمه‌نهایی دو تیم ورکان و چنار با غلبه بر حریفان به فینال صعود کردند و دو تیم علوی و آرنجن نیز به دیدار رده‌بندی راه یافتند.

وی ادامه داد: در فینال رقابت‌ها نیز تیم چناران، تیم ورکان را با نتیجه 7 بر صفر شکست داد و به مقام قهرمانی رسید و تیم علوی در دیدار رده‌بندی با نتیجه 7 بر 3 تیم آرنجن را شکست داد و عنوان سوم مسابقات را کسب کرد.

افراشی همچنین بیان داشت: در پایان این رقابت‌ها هنگامه هاشمی از تیم روستای چنار با 9 گل زده عنوان بهترین گلزن مسابقات را به خود اختصاص داد و ویدا صادقی از تیم روستای ورکان به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد و تیم روستای چاله‌قره تیم اخلاق جام لقب گرفت.

به گفته وی در پایان این رقابت‌ها جوایز تیم‌های برتر و کاپ قهرمانی مسابقات با حضور رئیس هیئت فوتبال کاشان،  بخشدار برزک، مسئول کمیته فوتبال و فوتسال و نایب رئیس هیئت فوتبال این شهرستان اهدا شد. 

وی از مرضیه سلمانی، هنگامه سادات‌هاشمی، زهرا ترابی، زهرا باقرزاده، زهرا علی‌حسنی، محبوبه کریمی، محدثه یزدانی و زینب علی‌حسنی به عنوان بازیکنان تیم بانوان روستای چنار نام برد که با هدایت مرضیه سلمانی موفق به کسب جام قهرمانی فوتسال دومین المپیاد فرهنگی ورزشی روستائیان کاشان شدند.

رئیس هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی محلی شهرستان کاشان در پایان یادآور شد: دومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی روستایی کاشان با حضور 60 نفر از آقایان و بانوان ورزشکار روستایی در 22 رشته ورزشی برگزار می‌شود که آقایان در 11 رشته ورزشی تنیس روی میز، دال‌پلان، تیراندازی، فوتسال، والیبال، دارت، طناب‌کشی، کشتی چوخه، سوارکاری شطرنج و دو صحرانوردی و بانوان نیز در 11 رشته ورزشی دال‌پلان، تیراندازی، دو ومیدانی، هفت‌سنگ، تنیس روی میز، وسط بازی، لی‌لی، فوتسال، والیبال، دارت و طناب‌کشی به رقابت با یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول