اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس ورزش‌های بومی و محلی قزوین خبر داد

نایب‌قهرمانی بانوان قزوینی در رقابت‌های منطقه‌ای فوتسال

خبرگزاری فارس: نایب‌رئیس ورزش‌های بومی، محلی و سنتی استان قزوین از نایب‌قهرمانی تیم فوتسال ورزش‌های بومی، محلی و سنتی این استان در رقابت‌های منطقه‌ای کشور خبر داد.

نایب‌قهرمانی بانوان قزوینی در رقابت‌های منطقه‌ای فوتسال

اکرم قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: تیم فوتسال بانوان ورزش‌های بومی، محلی و سنتی استان قزوین در این رقابت‌ها که با حضور هفت استان کشور به مدت سه روز در شهرستان بانه برگزار شد، پس از تیم اردبیل، بانوان استان قزوین عنوان نایب‌قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد.

وی افزود: در این مسابقات تیم‌های ارومیه، تبریز، مرکزی، کردستان، اردبیل و زنجان حضور داشتند که در پایان بانوان قزوینی به همراه تیم اردبیل جواز حضور در دیدارهای قهرمانی کشور را کسب کردند.

قنبری با بیان اینکه رقابت‌های قهرمانی کشور به احتمال زیاد در بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد، عنوان کرد: مکان و زمان برگزاری این مسابقات از سوی فدراسیون ورزش‌های بومی، محلی و سنتی در حال حاضر اعلام نشده است.

این مسئول همچنین از رژه نمادین ورزشکاران زن و مرد ورزش‌های بومی، محلی و سنتی استان قزوین به مناسبت هفته تربیت بدنی در سالن دوازده هزار نفری آزادی تهران خبر داد و گفت: در این هفته ورزشکاران استان مقابل رئیس جمهور که میهمان ویژه این مراسم است با اجرای بازی‌های روستایی به صورت نمادین نقش‌آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول