اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز:

انتظار شکست با 7 گل را نداشتم / فوتسال در خون بازیکنان صبا بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: به هیچ عنوان انتظار شکست با هفت گل را در دیدار حساس مقابل صبای قم نداشتم.

انتظار شکست با 7 گل را نداشتم / فوتسال در خون بازیکنان صبا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سیدمهدی غیاثی بعد از پایان بازی تیمش با صبای قم در مسابقه هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: بازی با صبا شرایط خاصی داشت و ما پیش‌بینی کرده بودیم که کار سختی در قم پیش رو داریم.

وی ادامه داد: به نظر من فوتسال در خون بازیکنان صبا بود و با توجه به اینکه بسیاری از آنها در فصل قبل شاگردانم بودند به خوبی می‌دانستم که بردن صبا در قم کار آسانی نیست اما واقعیت این است که هرگز انتظار باخت با هفت گل را نداشتم.

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز افزود: ما در این دیدار خارج از خانه هماهنگی خوبی نداشتیم و به همین خاطر نتیجه را واگذار کردیم در حالی که اگر هماهنگ بازی می‌کردیم موقعیت‌های گل متعددی داشتیم که مقابل دروازه صبا آنها را به هدر دادیم.

وی عنوان داشت: قطعا اگر کم دقتی از بازیکنان ما سر نمی‌زد و توپ‌های بازیکنان ما در دیدار مقابل صبای قم به گل تبدیل می‌شد هرگز با چنین نتیجه‌ای نمی‌باختیم ولی از امروز به دنبال شناسایی اشتباهات خود می‌رویم تا در دیدارهای بعدی جبران کنیم.

غیاثی اضافه کرد: صبای قم واقعا فوتسال را به خوبی در زمین مسابقه اجرا کرد، ما حتی نتوانستیم نیمی از توانایی‌های خود را در این بازی به نمایش بگذاریم در حالی که صبا با داشتن مهره‌های مؤثری همچون علیرضا وفایی بارها دفاع تیمی ما را به هم زد.

وی با اشاره به اشتباهات بازیکنان تیمش در کارهای دفاعی مقابل بازیکنان سرعتی و تکنیکی صبای قم اظهار کرد: از زمانی که تیم را تحویل گرفتم تمرکز بر روی کارهای دفاعی را در اولویت تمرینات تیم قرار داده‌ام اما هنوز مشکلات زیادی داریم و همین مشکل در دیدار با صبا به ضرر ما تمام شد.

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز عنوان داشت: تا هفته دهم لیگ برتر فوتسال زمان بسیار مناسبی در اختیار داریم و می‌توانیم با تمرین بیشتر اشکالات را برطرف کرده و در ادامه بازی‌های لیگ با تمام توان مقابل حریفان به میدان برویم.

تیم فوتسال دبیری تبریز که پیش از این مقابل تیم‌های شهرداری تبریز و منصوری قرچک تن به شکست داده بود با قبول باخت هفت بر یک مقابل صبای قم، سومین شکست این فصل را پذیرفت و بدین ترتیب همچنان در مکان ششم جدول باقی ماند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول