اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی

فوتسالیست‌های البرز مقابل شهرداری قم متوقف شدند

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال شهرداری کلانشهر قم در راه کسب آمادگی برای رقابت‌های مهم آتی، میهمان خود تیم شهرداری البرز را متوقف کرد.

فوتسالیست‌های البرز مقابل شهرداری قم متوقف شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم فوتسال از جمله رشته‌هایی است که در بین ورزش‌های فعال در بین کارکنان شهرداری قم از طرفداران زیادی برخوردار است و شهرداری قم همه ساله در رقابت‌های استانی و کشوری تیم‌های پرقدرتی را به مصاف حریفان می‌فرستد.

شهرداری قم در رشته‌های متعددی همچون فوتسال، کشتی، دو و میدانی، طناب‌کشی و چندین رشته ورزشی دیگر برنامه‌های متنوعی را در طول سال برای کارکنان خود به منظور افزایش سطح سلامتی آنها و مشارکت در ورزش قهرمانی و همگانی طراحی می‌کند.

در راستای اجرای همین سیاست و با هدف تقویت ورزش قهرمانی، دیدار تیم پیشکسوتان فوتسال شهرداری کلانشهر قم با شهرداری البرز در حضور مسئولان شهرداری قم برگزار شد و در نهایت تلاش دو تیم به تساوی انجامید.

در این دیدار که به دعوت تیم فوتسال پیشکسوتان شهرداری کلانشهر قم از تیم پیشکسوتان استان البرز در قالب یک مسابقه دوستانه در مجموعه خورشید برگزار شد، دو تیم در پایان 40 دقیقه رقابت نزدیک و نفس‌گیر به تساوی پنج بر پنج رضایت دادند.

سجاد خدایی مدیرکل حوزه شهردار قم، سید علی بیگدلی مدیر امور اداری و منابع انسانی و صحرایی رئیس اداره رفاه و ورزش شهرداری از نزدیک شاهد این دیدار پر برخورد و زیبا بین فوتسالیست‌های پیشکسوت قم و البرز بودند.

در پایان این دیدار از سوی شهرداری کلانشهر قم هدایایی به رسم یادبود به بازیکنان پیشکسوت تیم شهرداری استان البرز اهدا شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول