اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان هیئت فوتبال استان قم

تیم‌های برتر فوتسال نوجوانان، جوانان و امید قم تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: هیئت فوتبال استان قم از تیم‌های برتر رقابت‌های لیگ‌های فوتسال قم در سه رده سنی قدردانی و تجلیل کرد.

تیم‌های برتر فوتسال نوجوانان، جوانان و امید قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بعد از پایان نخستین دوره مسابقات لیگ‌های رده‌های سنی پایه فوتسال استان قم که با رقابت نزدیک فوتسالیست‌های نوجوان، جوان و امید برگزار شد، مراسم اهدای جام قهرمانی لیگ‌های فوتسال استان برگزار شد.

تیم‌های برتر در حالی تجلیل شدند که نخستین دوره لیگ فوتسال رده سنی امید استان قم با حضور شش تیم علم و دانش، امید، آرش، فراز ، مقاومت بسیج و یاس در تیر ماه سال جاری برگزار شد که سرانجام تیم‌های علم و دانش، امید و فراز به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفته بودند و تیم علم و دانش به عنوان تیم اخلاق این مسابقات شناخته شد.

همچنین دومین دوره لیگ فوتسال رده سنی جوانان نیز با حضور هفت تیم علم و دانش، امید، آرش، فراز، مقاومت، بسیج، میعاد و المپیاد از شهریور ماه آغاز شد و در نیمه مهر ماه با مشخص شدن تیم‌های برتر به پایان رسید در حالی که  تیم‌های علم و دانش، فراز و میعاد به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و تیم جوانان آرش به عنوان تیم اخلاق این مسابقات برگزیده شد.

نخستین دوره لیگ فوتسال نوجوانان نیز امسال از شهریور ماه در قم آغاز شد و 9 تیم امید، آرش، فراز، مقاومت بسیج، میثاق، ثامن پایگاه سه، المپیاد، هلال اسپرت و پارسا با یکدیگر رقابت کردند که تیم نوجوانان آرش توانست با کسب 22 امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کند و تیم‌های فراز و هلال اسپرت به ترتیب دوم و سوم شدند، ضمن اینکه تیم پارسا به عنوان تیم اخلاق این لیگ معرفی شد.

آیین تجلیل از تیم‌های برتر مسابقات رده‌های سنی پایه فوتسال باشگاه‌های استان قم با حضور ابراهیم نیکوگفتار سرپرست هیئت فوتبال، سید رضا برقعی دبیر کمیته فوتسال ارسلان مهاجری مسئول کمیته داوران، غلام‌رضا مفیدی عضو هیئت رئیسه، مهدی رضایی‌نژاد مسئول کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت و مربیان و سرپرستان و بازیکنان حاضر در لیگ‌های فوتسال رده‌های پایه برگزار شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول