اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس مجمع امور صنفی آبادان خبر داد

برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتسال شهدای اصناف در آبادان

خبرگزاری فارس: نایب رئیس مجمع امور صنفی آبادان گفت: به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهدای شکست حصر آبادان یک دوره از مسابقات فوتسال شهدای اصناف در آبادان برگزار می‌‌شود.

برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتسال شهدای اصناف در آبادان

احمد زندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: مسابقات فوتسال شهدای اصناف آبادان در سالن ولی عصر(عج) مجموعه تربیت‌بدنی شهرستان و با شرکت هشت تیم در حال پیگیری است.

وی افزود: مجمع امور صنفی با دو تیم، اداره آموزش و پرورش، برق، نیروی انتظامی، دارایی، منطقه آزاد اروند و شرکت زمزم هر کدام با یک تیم در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند.

نایب رئیس مجمع امور صنفی آبادان ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده اختتامیه مسابقات فوتسال شهدای اصناف در روز 23 مهر ماه انجام شده و به تیم‌های برتر جوایزی اهدا می‌شود.

وی در خصوص اهداف برگزاری این‌گونه از مسابقات در شهرستان آبادان گفت: به منظور تجلیل از شهدای والامقام جنگ تحمیلی هشت ساله در منطقه و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای شکست حصر آبادان و شهدای اصناف منطقه این دوره از مسابقات برگزار شده است.

زندی در پایان با اشاره به نتایج به دست آمده در مسابقات فوتسال شهدای اصناف آبادان گفت: تا کنون تیم‌های مجمع امور صنفی، سازمان برق، اداره آموزش و پرورش موفق به شکست حریفان خود شده‌اند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول