اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتسال صبای قم:

صبا معرفی‌کننده استعدادهای جدید به فوتسال ایران است

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتسال صبای قم گفت: ترکیب تیم صبا از بازیکنان بومی تشکیل شده و این تیم نسبت به هدف معرفی استعدادهای جدید به فوتسال کشور اهتمام جدی دارد.

صبا معرفی‌کننده استعدادهای جدید به فوتسال ایران است

قدرت‌الله باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به سه روز تعطیلی تمرینات صبای قم بعد از پایان بازی‌های هفته نهم لیگ برتر فوتسال تصریح کرد: تا این هفته عملکرد بسیار خوبی در لیگ برتر داشته‌ایم و تیم به صددرصد آمادگی رسیده است.

وی با تمجید از عملکرد تیم صبای قم در دیدار هفته نهم مقابل تیم دبیری تبریز بیان داشت: سه امتیاز امیدوار‌کننده‌ کسب کردیم، ما بازیکنان بسیار خوبی داریم که شک ندارم در مسابقات امسال لیگ برتر شایستگی‌های خود را برای قهرمانی در لیگ برتر نشان خواهند داد.

باقری ادامه داد: حریف ما یعنی تیم دبیری تبریز تیم مطرح، قوی و ترکیبی از بهترین‌های فوتسال ایران بود، در این دیدار بسیار خوب بازی کردیم و بارها موقعیت گلزنی را از دست دادیم.

مربی تیم فوتسال صبای قم خاطر نشان کرد: بازی بسیار پر قدرت و خوبی انجام دادیم و در هیچ یک از لحظات بازی به حریف اجازه ندادیم که در زمین مسابقه بتواند تاکتیک‌های خود را اجرا کند و همه دیدند که در بیشتر دقایق مسابقه ما صاحب توپ و میدان بودیم و با حملات خطرناک دروازه حریف را تهدید کردیم.

وی بیان کرد:‌ با توجه به تعطیلی حدود 40 روزه لیگ برتر در تمرینات پیش از مسابقه بعدی برنامه‌های خاصی برای لحظه به لحظه مسابقه در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم از دیدار خارج از خانه برابر حفاری اهواز سه امتیاز را کسب کنیم.

باقری اظهار کرد: ما به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم داشتیم و پیش از بازی هم به بازیکنان صبای قم گفته بودم قصد داریم با کسب سه امتیاز این دیدار بار دیگر بازگشتی قوی و مطمئن به صدر جدول رده‌بندی مسابقات امسال داشته باشیم.

وی عنوان کرد: ما از هم‌اکنون به فکر بازی آینده در اهواز و مقابل تیم حفاری هستیم تا بتوانیم به سه امتیاز این مسابقه نیز دست یابیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول