اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال مازندران خبر داد

حضور 2 نماینده مازندران در لیگ فوتسال بانوان کشور

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال مازندران از حضور دو نماینده از مازندران در لیگ دسته دوم فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور خبر داد.

حضور 2 نماینده مازندران در لیگ فوتسال بانوان کشور

فاطمه بوداغی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان کرد: در این دوره از مسابقات 22 تیم اعلام آمادگی کردند که از این تعداد دو تیم از مازندران هستند.

وی گفت: تیم‌های هیئت نکا و دانه گستر بابل به عنوان دو نماینده مازندران در لیگ دسته دوم فوتسال بانوان کشور هستند.

نایب رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال مازندران افزود: قرار است با حضور نماینده باشگاه‌ها برای زمان انجام لیگ و همچنین گروه‌‌بندی تیم‌ها مراسم قرعه‌کشی در 17 آبان در سالن اجتماعات فدراسیون فوتبال صورت گیرد.

بوداغی گفت: دو نماینده مازندران در لیگ فوتسال کشور جوان و بازیکنان این تیم دو نیز کاملا بومی ولی با تجربه هستند.

وی از قهرمانی تیم ساری در لیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های مازندران خبر داد و اظهار داشت: در این دوره از مسابقات که پنج تیم به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه دادند در نهایت با قهرمانی تیم ساری خاتمه یافت.

نایب رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: پس از تیم ساری 18 امتیازی که قهرمان شد تیم‌های نوشهر و پل سفید به ترتیب با 17 و 16 امتیاز دوم و سوم شدند.

بوداغی از حضور چند بازیکن مازندرانی در اردوی تیم ملی فوتبال و فوتسال بانوان کشور خبر داد و افزود: زهرا خدابخشی، فاطمه گرائیلی، شقایق روزبهان، کوثر کمالی، مهسا درویشی و نسترن مقیمی به عنوان بازیکنان مازندرانی در اردوی نهایی تیم ملی بانوان کشورمان در رده های سنی مختلف هستند.

وی در پایان درباره مشکلات مالی تیم فوتبال ساحلی خزرپوشان مازندران خاطرنشان کرد: این تیم از ابتدا مسابقات با مشکل مالی روبه‌رو بود که مسئولان ورزش و هیئت فوتبال استان درصدد برطرف کردن مشکلات مالی تنها نماینده فوتبال ساحلی بانوان کشور هستند.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول