اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام باشگاه دبیری تبریز:

میثاق تهران را دست کم نخواهیم گرفت / دبیری بهترین تماشاگران فوتسال را دارد

خبرگزاری فارس: قائم مقام باشگاه دبیری تبریز گفت: تیم میثاق تهران را دست کم نخواهیم گرفت.

میثاق تهران را دست کم نخواهیم گرفت / دبیری بهترین تماشاگران فوتسال را دارد

فرزین دبیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: بعد از تعطیلات لیگ برتر فوتسال کشور تیم دبیری در نخستین بازی خود میزبان تیم میثاق تهران بوده و ما حریف را با توجه به جایگاه آن در جدول دست کم نخواهیم گرفت.

وی در همین مورد تاکید کرد: تیم میثاق تهران سال دوم حضور خود در لیگ برتر فوتسال کشور را تجربه می‌کند، تیمی جوان و با انگیزه بوده و بعضاً نتایج خوبی هم گرفته است که می‌توان به پیروزی پرگل بر تیم شهید منصوری قرچک و تساوی با گیتی‌پسند در اصفهان اشاره کرد.

دبیری افزود: اخیراً محمود خوراکچی که سابقه مربیگری تیم ملی را هم نیز دارد، هدایت تیم میثاق تهران را بر عهده گرفته است اما با این وجود کادر فنی تیم در حال تجزیه و تحلیل بازی‌های این تیم است که امیدواریم در حضور تماشاگران پرتعصب دبیری موفق به پیروزی بر میثاق تهران و کسب سه امتیاز شویم.

در شکست مقابل صبا همه مقصر بودند

قائم مقام باشگاه دبیری تبریز با اشاره به باخت این تیم مقابل صبا افزود: بعد از چند هفته روند صعودی تیم دبیری، اگر مقابل صبای قم به پیروزی می‌رسیدیم شرایط صعود به صدر جدول فراهم می‌شد، اما متاسفانه در این بازی هیچ‌کدام از بازیکنان در شرایط  قبلی خود قرار نداشتند.

وی گفت: این شکست به دلیل عملکرد ضعیف تمام بازیکنان صورت گرفته و همه در شکست مقابل صبای قم مقصر بودند.

دبیری با عدم تعلق گرفتن جریمه به بازیکنان بعد از این بازی اشاره کرده و افزود: بابت پیروزی‌های تیم در این فصل پاداش‌هایی برای بازیکنان در نظر گرفته شده که پرداخت شد اما بابت این باخت بازیکنان را جریمه نکردیم.

وی تصریح کرد: انتظار داریم که آنها نیز در بازی‌های آتی نهایت تلاش خود را برای پیروزی به کار بسته و متضمن موفقیت‌های تیم در ادامه مسابقات شوند.

بهترین تماشاگران فوتسال را داریم

دبیری در ادامه به نقش مهم تماشاگران دبیری در موفقیت‌های حاصله این باشگاه اشاره کرده و ابراز داشت: در بازی مقابل گیتی‌پسند استقبال تماشاگران دبیری به حدی بود که در سالن مسابقه جای خالی وجود نداشت و عده‌ای نیز راهی به محل بازی نیافتند.

وی از تماشاگران فوتسال دبیری به عنوان بهترین تماشاگران ایران یاد کرده و افزود: تماشاگران سرمایه‌های هر تیم بوده و باشگاه دبیری از تماشاگران خود بابت حضور و حمایت در مسابقات لیگ فوتسال کمال تشکر و امتنان را دارد.

منع قانونی برای حضور شمسایی وجود ندارد

قائم مقام باشگاه دبیری با بیان اینکه منع قانونی برای حضور شمسایی در تیم دبیری وجود ندارد، افزود: مدیرعامل باشگاه پیش از جذب شمسایی از کمیته فوتسال برای جذب بازیکن جدید استعلام کرده و موافقت آنها را گرفته بود اما بعد از اینکه مشخص شد بازیکن مورد توجه ما شمسایی است، کمیته فوتسال اعلام کرد که جای شما برای جذب بازیکن پر است.

دبیری گفت: شمسایی در لیگ برتر فوتسال در فصل جدید بازی نکرده و شش تا هفت هفته بعد از این رقابت‌ها بازیکن آزاد محسوب شده و امیدواریم شاهد حضور وی از هفته دهم باشیم.

وی گفت: مسلماً با حضور شمسایی قدرت تهاجمی تیم دبیری افزایش یافته و شاهد درخشش وی و تیم دبیری در ادامه رقابت‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/ب10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول