اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج اساتید گیلان:

سلاح تبلیغات از جنگ اتمی خطرناک‌تر است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج اساتید گیلان فعالیت‌های رسانه‌ای و هنری در جنگ نرم را موثر دانست و گفت: سلاح تبلیغات از جنگ اتمی خطرناک‌تر است.

سلاح تبلیغات از جنگ اتمی خطرناک‌تر است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسن حبیبی در نخستین کنگره شعر استانی شهدای جهاد علمی اظهار کرد: امروزه تلاش تبلیغی و فرهنگی گسترده‌ای علیه اسلام از طرف دشمنان انجام می‌شود.

وی پیشرفت علمی را جان‌مایه اصلی استقلال و سربلندی ملت ایران توصیف کرد و افزود: دشمن می‌خواهد تعهد را در دل جوانان از بین ببرد.

حبیبی با تاکید بر توجه به فضیلت‌ها و معارف دینی در عرصه هنر، تصریح کرد: هنرمندان باید به اخلاق انسانی اعتماد و باور داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج اساتید گیلان تبلیغات در عصر حاضر را موثرترین سلاح بین‌المللی هجمه دشمن و مخالفان دانست و ابراز کرد: فعالیت‌های رسانه‌ای و هنری می‌تواند از جنگ اتمی خطرناک‌تر باشد.

وی خواستار روشن کردن ابعاد شخصیت رسول اکرم (ص) توسط هنرمندان شد و بیان کرد: هنرمندان ویژگی‌های اخلاقی، روش حکومت، عبادت، مردم‌داری، سیاست، جهاد و ... رسول اکرم (ص) را برای مردم تبیین کنند.

حبیبی با بیان اینکه جوانان و هنرمندان مطلع باید فعالیت‌های علمی و فرهنگی در مورد رسول اکرم (ص) را انجام دهند، اذعان کرد: اکنون با توجه به هجمه فرهنگی دشمن هنوز بعضی از مسئولان فرهنگی دغدغه جنگ نرم نداشته و آن را باور ندارند.

رئیس سازمان بسیج اساتید گیلان همت نخبگان و همراهی هنرمندان در روشنگری و بصیرت‌افزایی جامعه را تاثیرگذار عنوان کرد.

به گزارش فارس، شاعران علی پورحسن، سجاد عزیز آرام، امیر توانا، بتول رحیمی، آرش پورعلیزاده و ... در نخستین کنگره استانی شعر شهدای جهاد علمی شعرهای خود را قرائت کردند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول