اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری گچساران:

شهرداری گچساران پتانسیل درخشش در سطح کشور را دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری گچساران گفت: شهرداری گچساران پتانسیل مناسبی برای درخشش در فوتبال کشور داشته و می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

شهرداری گچساران پتانسیل درخشش در سطح کشور را دارد

عبدالکریم قاضی‌فر عصر امروز پس از پایان بازی تیم شهرداری گچساران در برابر تیم سپاهان نوین اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: امروز شاهد بازی خوبی از تیم شهرداری گچساران بودیم و خدا را شاکرم که تیم ما توانست مزد تلاش و برتری خود را بگیرد.

وی با بیان اینکه گچساران دارای توانمندی‌ و حرف‌های بسیار زیادی در رشته فوتبال است، افزود: اگرچه با کمی دقت و تیزچنگی می‌توانستیم در این دیدار گل‌های بیشتری را وارد دروازه حریف کنیم اما از عملکرد بازیکنان و مسئولان تیم رضایت کامل دارم و از اینکه موفق به کسب 3 امتیاز این دیدار شدیم بسیار خوشحال هستم.

مدیرعامل تیم شهرداری گچساران یادآور شد: تیم ما نسبت به تیم‌های دیگر تمرینات خود را دیرتر آغاز کرد زیرا از ابتدا به دنبال خرید امتیاز یک تیم دسته دومی بودیم که شرایط آن فراهم نشد و ما در آخر با خرید یک تیم دسته سومی کار خود را چند هفته مانده به شروع مسابقات آغاز کردیم.

قاضی‌فر ادامه داد: تیم شهرداری گچساران در مدت گذشته روند بسیار خوبی داشته و من به آینده این تیم بسیار امیدوار هستم.

وی عنوان کرد: شهرداری گچساران پتانسیل مناسب برای درخشش در سطح کشور را دارد و می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد که این افتخاری برای کهگیلویه و بویراحمد است.

قاضی‌فر با ابراز امیدواری از روند روبه رشد این تیم گفت: عملکرد تیم شهرداری گچساران روز به روز بهتر می‌شود و امیدوارم این تیم در ادامه با هماهنگی بیشتر بازیکنان و مسئولان عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول