اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتبال استقلال ساری:

فدراسیون فوتبال کارت سرمربیگری عمادیان را صادر نکرد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتبال استقلال ساری گفت: عدم صدور کارت از سوی فدراسیون مهم‌ترین دلیل برکناری مهران عمادیان از سرمربیگری استقلال ساری بود.

فدراسیون فوتبال کارت سرمربیگری عمادیان را صادر نکرد

محمدحسن محمدی کیادهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: در حال حاضر شش هفته از لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور سپری شد و هنوز با توجه به ارسال مدارک باشگاه به فدراسیون هنوز اقدامی برای صدور کارت برای مهران عمادیان به عنوان سرمربی استقلال ساری صورت نگرفت.

وی تصریح کرد: در این مدت مهران عمادیان به علت نداشتن ITC به نوعی در پشت صحنه تیم را در مسابقات همراهی می‌کرد و نمی‌تواتنست روی نیمکت تیم بنشیند.

محمدی کیادهی در ادامه گفت: با توجه به عدم صدور کارت و همچنین کسب نتایج ضعیف در شش بازی با کم هیئت مدیره باشگاه تصمیم گرفته شد تا با این مربی قطع همکاری شود.

وی یادآور شد: پس از برکناری مهران عمادیان در حال حاضر تمام اختیارت تیم برعهده عباس وفادار از مربیان با تجربه فوتبال استان است تا در آینده نزدیک تصمیمی بهتر برای موفقیت باشگاه گرفته شود.

مدیرعامل استقلال ساری درباره نتایج ضعیف تیمش تصریح کرد: از همان ابتدا مسابقات تیم را وارد حاشیه کردند و بازیکنان و کادرفنی به نوعی تمرکز خوبی برای حضور در لیگ نداشتند.

وی گفت: تیم استقلال از تیم‌های جوان و کاملا بومی است که کادر فنی بازیکنان با انگیزه بسیار خوبی را در لیگ جذب کردند.

محمدی کیادهی در پایان افزود: تیم در آینده نزدیک از بحران خارج می‌شود و نتایج بهتری را در لیگ کسب خواهد کرد و به مرور زمان خودش را به بالای جدول می‌رساند.

به گزارش فارس، تیم استقلال ساری به عنوان یکی از نمایندگان مازندران در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور از شش بازی خود تنها با یک پیروزی و پنج شکست با سه امتیاز در رده سیزدهم جدول 14 تیمی این مسابقات قرار دارد.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول