اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی خبر داد

ثبت‌نام 7 نامزد برای ریاست هیئت فوتبال استان مرکزی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی از ثبت‌نام 7 نفر از نامزدهای احراز پست ریاست هیئت فوتبال استان مرکزی خبر داد.

ثبت‌نام 7 نامزد برای ریاست هیئت فوتبال استان مرکزی

سید علی بنی‌جمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس دراراک اظهار داشت: ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان از دوشنبه هفته گذشته آغاز و شب گذشته به پایان رسید.

وی تصریح کرد: با پایان ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات هیئت فوتبال استان 7 نفر از نامزدهای انتخابی با مراجعه به دبیرخانه مجمع انتخابات هیئت فوتبال درخواست خود را ثبت کردند.

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی با اشاره به تشکیل کمیته سه نفره متشکل از دبیر هیئت، نماینده مدیرکل ورزش و جوانان و یک نفر حقوق‌دان گفت: این کمیته کار بررسی صلاحیت نامزدها را آغاز کرده که پس از بررسی اسامی افراد صلاحیت‌دار را به منظور تایید نهایی به فدراسیون ارسال می‌کند.

بنی‌جمالی اظهار کرد: مجمع انتخابات هیئت فوتبال تمام سعی و تلاش خود را برای برگزاری یک انتخابات سالم و به دور از حاشیه آغاز کرده است.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول