اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک:

فوتبال با برد و باخت عجین است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک با اشاره به اینکه فوتبال همیشه با برد و باخت عجین بوده است گفت: دو پیروزی اول شهرداری در آغاز فصل کمی سطح توقعات از تیم را بالا برده است.

فوتبال با برد و باخت عجین است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حمید جعفری عصر امروز در جمع خبرنگاران در پایان بازی امروز که بین دو تیم شهرداری اراک و نساجی مازندران در هفته هفتم از سری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور در اراک برگزار شد و با شکست دو بر یک تیم شهرداری اراک به پایان رسید اظهار داشت: همان‌طور که پیروزی‌ برای یک تیم هست شکست هم خواهد بود و این اتفاق برای تیم‌های بزرگ هم افتاده و خواهد ‌افتاد.

وی تصریح کرد: فوتبال همیشه با اتفاقات زیادی روبرو بوده و برد و باخت دو جزء جدا نشدنی از بازی است، ممکن است پس از چند برد شکست باشد و یا برعکس، اما تیمی که هنوز در آغاز فصل است چیزی از دست نداده و باید در بازی‌های پیش‌رو کمبودها را جبران کند، اشتباهات را برطرف سازد و برای بهتر شدن و به دست آوردن امتیاز برنامه‌ریزی کند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک افزود: شکست و واگذاری نتیجه در مقابل تیم نساجی در هفته هفتم، پایان کار تیم فوتبال شهرداری اراک نیست بلکه این تیم باید با شناسایی نقاط ضعف و قوت و کار تکنیکی و تاکتیکی برای مسابقات بعدی خود را آماده کند و با تمرین و تمرکز بیشتر در بازی‌های آینده امتیازات از دست رفته را جبران کند.

جعفری با تاکید بر اینکه به هیچ وجه وارد حاشیه و باند بازی فوتبال نخواهم شد بیان کرد: تمام تلاش و سعی تیم این است که با ارایه یک بازی پاک و به دور از هر حاشیه‌ای بازی‌ها را ادامه دهد و برای گرفتن نتیجه فقط به بازی خوب و پشتوانه تماشاگران و هواداران خوب خود دل بسته است.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول