اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان:

فرهنگ‌سازی استفاده از خدمات الکترونیکی مهم‌تر از تجهیزات است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان فرهنگ‌سازی استفاده از خدمات الکترونیکی را مهم‌تر و سخت‌تر از خرید و نصب تجهیزات برای ارائه خدمات عنوان کرد.

فرهنگ‌سازی استفاده از خدمات الکترونیکی مهم‌تر از تجهیزات است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی شهامی ظهر امروز در جلسه‌ای که برای الکترونیکی کردن شهر سلطانیه برگزار شد، با اشاره به اینکه اغلب مصوبات دور نخست، مربوط به الکترونیکی کردن شهر سلطانیه عملیاتی شده است، اظهار داشت: خیلی از کارهای باقیمانده مربوط به دور دوم مصوبات است.

وی اجرای طرح فروشگاه مجازی را آسان دانست و افزود: اجرای فروشگاه مجازی به دلیل واقعی نبودن آسان‌تر از ایجاد فروشگاه حقیقی است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با بیان اینکه بخش خصوصی معمولا تمایلی به ایجاد دفاتر پیشخوان آنهم، در بخش‌هایی که سودی ندارند نشان نمی‌دهند، اضافه کرد: وظیفه بخش دولتی همین است که در جاهایی که بخش خصوصی وارد نمی‌شود اقدام به ارائه خدمات بدون در نظر گرفتن منفعت مالی کند.

وی کار مهم و اصلی برای الکترونیکی کردن شهر سلطانیه و یا هر جای دیگر را فرهنگ‌سازی آن دانست و ادامه کرد: خدمات ارائه شده در شهر الکترونیک باید مورد استقبال قرار گیرد تا بتوان از آن استفاده بهینه کرد.

شهامی فرهنگ‌سازی استفاده از خدمات الکترونیکی دولت را سخت‌تر از خرید و نصب تجهیزات الکترونیکی عنوان کرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول