اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد خبر داد

راه‌اندازی سامانه مدیریت الکترونیکی آرشیو اسناد شهرداری مشهد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد از راه‌اندازی نسخه آزمایشی سیستم آرشیو الکترونیکی اسناد شهرداری مشهد خبر داد.

راه‌اندازی سامانه مدیریت الکترونیکی آرشیو اسناد شهرداری مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان فاوا شهرداری مشهد، علی آبسالان اظهار کرد: این سامانه برای مدیریت الکترونیکی آرشیو اسناد، طراحی و تولید شده است که با توجه به سطح بالای امنیت و قابلیت‌های متنوع سیستم، می‌تواند در مدیریت بایگانی شهرداری تحولی نو ایجاد کند.

وی در ادامه گفت: از آنجایی که جستجو در میان بسیاری از اسناد کاغذی شامل نامه‌های تایپ شده، عکس‌ها، مدارک و دست نوشته‌های انباشته شده کاری بسیار مشکل و وقت‌گیر است، ایجاد سیستم آرشیو الکترونیکی اسناد، به کاربر خود این امکان را می‌دهد تا اسناد را به صورت کاملاً الکترونیکی ذخیره کند.

وی راه‌اندازی این سامانه را با هدف حذف مدارک و سوابق کاغذی و تسهیل در فرآیند مدیریت مستندات برشمرد و گفت: تنوع و ازدیاد شمار مستندات و از همه مهم‌تر اشغال بیش از حد فضا توسط این مستندات سبب شده است تا میزان یک ترابایت فضا به هارد سرور این سامانه اختصاص یابد.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول