به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، علی آبسالان اظهار کرد: نصب و استقرار 200 عدد کیوسک خدمات الکترونیک شهروندی در سطح شهر پیشبینی شده است که خدمات آنها پس از طی کردن مراحل تحویل زمین مورد نظر، احداث سازه و ارتباطات شبکه مورد نیاز به زودی به عموم شهروندان ارائه میشود.
وی در رابطه با نصب کیوسکهای خدمات الکترونیک شهروندی در فضای باز گفت: باجههای خدمات الکترونیک شهروندی با برخورداری از امکانات نرمافزاری و استانداردهای فنی لازم، قابلیت نصب در فضای باز و بدون پوشش را دارند به طوری که بهرهبرداری از این کیوسکها از طریق شبکههای کابلی و بیسیم امکانپذیر بوده و امکان دسترسی شهروندان و زائران به خدمات سیستم را به میزان چشمگیری افزایش میدهد.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد در ادامه به همکاری کارگروه مکانیابی و مبلمان شهری شهرداری مشهد در راستای تحقق استقرار کیوسکهای شهر الکترونیک اشاره کرد و اظهار داشت: از خرداد ماه جاری تاکنون جلسات متعددی در این زمینه در کارگروه مکانیابی و مبلمان شهری شهرداری برگزار شده است و پیشبینی میشود با انجام قرارداد و توافقات متعدد با دیگر دستگاههای خدمات رسان، حمایت و همکاری مدیران ارشد شهری افزایش یابد.
انتهای پیام/ح30/گ1003